לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ,. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מאריות גברו


אני רוצה ששנה הבאה התיק שלי יהיה קל יותר.
בתיק של שנה הבאה תהיה מחברת, עט ירוק, בושם, סיגריות, מצית, שמיכה ובקבוק-חם מלא בתה או קפה.
בתיק של שנה הבאה תהיה קופסא קטנה עם ציור של דוגמנית לא ידועה בשחור ולבן, מלאה בצחוק לכשאהיה עצובה. כשאפתח את הקופסא כל מי שבחדר יבקש קצת גם. כמובן שאחלק, ואחייך כשאביט בעונג מתפשט על פניהם לאט כמו אחרי שלוק של שוקו עם מרשמלו.

השנה הזו מסובכת- ונעבור גם אותה. יש לי את כל גיבורי העל הכי טובים לצידי :)

witchfindersrevue:

Jacqueline Bisset
נכתב על ידי Professional Dreamer , 24/10/2013 17:10   בקטגוריות דני, זה לא תמר, זה תמרה, טל, משפחה, שירי הלל, תקווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועל זה נאמר- חה!


היה יום מוצלח שכזה. נהניתי וביתספר נגמר מוקדם.
השגתי מספר מקורות כסף לעתיד, ואני שמחה כי עבודה מעניקה לי תחושה מעשית ומוצלחת.
אני עייפה מאד כי לא ישנתי כמעט בלילה, אבל אני לא מתלוננת כי נהניתי המון. אפילו כתבתי לקטן סמס ארוך להסביר לו כמה נהניתי וכמה אני אוהבת אותו...(הוא לא ענה, וזה אולי ממש הרס לי קצת).
באמת היה יום מוצלח ופרודוקטיבי.
חבל שהתקשרתי אליו והוא סיפר לי מה שסיפר.

הו, קטן. יש לך נטייה לשנות לי את מצב הרוח.

lunarata:

☾
נכתב על ידי Professional Dreamer , 10/2/2013 19:17   בקטגוריות דני, קטן וקומפקטי, זה לא תמר, זה תמרה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)