לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 85. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אימוץ חלזונות


כמה אקראיות יש במחשבות שמצטיירות בראשי ללא בושה.
מתחשק לי ללכת לגן חיות אך לצערי אין לי זמן..במקום אלך לקנות פילם לטוב צילום עם המצלמה המקסימה והישנה להפליא שמצאתי בבית.

הלילה חלמתי על מדשאה ענקית ובכניסה שלט "אימוץ חלזונות". השלב הבא היה גיחוך לדמיון המדשאה עם שלט ועליו הכתובת "חיל-זונות". כמה טיפשות אפשר להעלות על הדעת כשהנושא המרכזי הוא רכיכה בעלת מחושים שגוררת סדרת צעקות כשאין לה בית.

אם הייתי צריכה להגדיר את עצמי במילה אני חושבת שהמילה הייתה מעניינת..לא כמו עניין אלא כמו מיוחדת, מוזרה. או אולי..אולי לא?


געגוע?
נכתב על ידי Professional Dreamer , 29/6/2013 14:49   בקטגוריות ?, קיץ, מטר 85 כמעט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכווצת


אזהרה!
בחורה זאת היא מסוכנת. כל הנכנס אתה לקשר שיש בו קצת מעבר קרוב לוודאי יתכווץ בשלב זה או אחר.
בחורים יקרים- אנא, שמרו על עצמכם ממני וקחו צעד אחורה.

הייתם צריכים לראות איך הגבוה הזה נהיה קטן כשאמרתי לו שלא הולך...


נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/6/2013 21:05   בקטגוריות אהובים שלי, קטן וקומפקטי, מטר 85 כמעט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על מדים


מתחשק לי להתגייס, ושהמפקדים שלי יחשבו בשבילי. אני אהרוג את השרירים שלי בשבילם ובשביל הארץ- רק קחו ממני את החופש לשנתיים


אני לא יכולה לראות אותו יותר. זה אוכל אותי שהוא מתנהג כמו טיפש, וזה מוציא אותי מדעתי. פחדניות זה הערך הכי גרוע שיכול להיות, מדכא שאני לוקה בו לפעמים. שיסע להולנד, אולי שם הוא ימצא אומץ בין ג'וינט לג'וינט



אני רוצה לראות את הגבוה הזה כבר..!
נכתב על ידי Professional Dreamer , 30/5/2013 18:44   בקטגוריות קטן וקומפקטי, צבאית, מטר 85 כמעט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)