לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ככה הרבה


כמה מילים רצו לי בראש היום..על דמיונות, על הפתעות, על שמחה ועל בלבול ובסוף נשארתי עם חיוך דבילי עצב קטן בעיניים ומחשבה אחת- הצעיר הזה כל כך פשוט ונהדר, והלוואי והייתי מסוגלת להתאהב בו ולשכוח מאחרים. פשוט לאהוב ולהיות נאהבת. ברשימת השמות שלו הייתי "מאמי שלי" וברשימת השמות שלי הוא היה "אהוב" עם תמונת נשיקה. היינו אוכלים גלידה בערבי חמישי ומתגרים זו בזה בכל צורה אפשרית, מסיימים את היום בנשיקה. הלוואי והייתי מסוגלת לפשטות כזאת, לאהבה ללא מחשבות. הייתי רוצה להיות טיפה פחות חכמה אני חושבת.

אבל אני לא, ואני לא בטוחה כמה רע לי עם זה. אני אוהבת לאט לאט את עצמי כפי שאני, לומדת להכיר מי זאת בכלל. כיף לי עם הבלי לחץ שלו, ועם הנשיקות בטעם פיצה-סיגריות-מסטיק שלנו ב5 בבוקר. טוב לי שהוא הולך וזה לא נורא בעיניו, ושהוא דואג לקרוביו אבל יודע איפה נופל הגבול. הוא כזה גבר בעיניי..הוא מהמם והוא שומר.
זכיתי להציץ לעולם קצת אחר משלי בפגישות הקצרות עם טל, אבל סיימנו והוא התבאס אבל..אני מבולבלת וזה ממלא אותי גאווה ואושר. מזל שלא הכל פשוט וקל, ומזל שיש לי חששות ופחדים ומזל שיש לי בעיות שאני צריכה לפתור.

danktronik:<BR><BR>life is for living ;)
נכתב על ידי Professional Dreamer , 18/8/2013 15:50   בקטגוריות החתיך מהגן, שירי הלל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלמתי שיש לי חבר ברבי


נגמרת לאט לאט. זה משעשע באיזשהו מקום, כשאני עוצמת עיניים ורואה אני מקומטת ועייפה, וכשאני פותחת ומביטה בי במראה אני נראית לעצמי כפוטושופ.
אתמול לא יכולתי לסבול אותו ורציתי שילך. מאסו עליי השטויות והשקרים..כל חיי אני מאמינה באגדות וסיפורים, מדוע אני לא יודעת, אך לאחרונה אני מתחילה להאמין שאליס מסוממת וסינדרלה סתם בכיינית.

יש לי אדם אחד בראש, והוא לא יוצא. זה משגע אותי. אני לא רוצה אותו בראש שלי, הוא לא רוצה להיות שם. אני לא רוצה לחלום יותר ואני לא רוצה לשמוע יותר סיפורים. אולי בגלל זה לא משנה לי לתת לקטינים לרייר מעליי ולזרוק אותו לנאיבית שלו.

אני כל כך שמחה שהוא כבר לא מאוהב בי..
jakejackflash:

Mick and Keef. 
נכתב על ידי Professional Dreamer , 17/8/2013 16:47   בקטגוריות אעא!, בנזונה, החתיך מהגן, קטן וקומפקטי, שירי הלל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה אושר


הייתי רוצה להיות בלון צהוב וגדול ומלא באושר. אושר בשבילי ואושר לתת לכולם, אבל כל מה שיש לי זה פיסות גומי רטובות מרוק עם ריח של מפעל שאין בהן שום אינטימיות.

אבא ואמא התפחלצו כשראו את טל. הם אמרו שהוא כמו בגן, שאם הוא לא מספר בדיחה אין לו מה להגיד. שהוא מוריד את הערך שלי פי מליון, ואני מעלה את שלו באלפים. הם לא עזבו את זה לרגע. הם אמרו שהוא אכן חתיך, אבל חוץ מזה הוא מסוג האנשים שאין להם ממש ערך כבני אדם בשבילי כי אנחנו מתרבויות שונות ואין לנו כלום במשותף.

בהמשך היום גיליתי שקטן יותר פצפון משחשבתי. הוא לא מסוגל לעמוד זקוף מולי. הוא מתרץ לי את זה במליון דרכים, אבל בסופו של יום הוא שיקר לי שלוש פעמים- פעמיים מהן ישר לפנים בלי מצמוץ או בושה. וגם עכשיו הוא לא מצטער ששיקר, אלא מצטער שהתבלבל. האמת שנמאס לי כי הוא לא רואה אותי ממטר. כל יהום והלילה הוא מקטר לי שאני אגואיסטית חסרת לב כלבה, ושלא אכפת לי ממנו בשיט אבל כשאני לוקחת צעד אחורה אני רואה שבעצם זה ממש לא נכון. שאני כן מתקשרת וכן דואגת וכן אכפתית אפילו שזה אולי הדבר שהכי קשה לי בעולם, פשוט כי יש לו המון ערך בעיניי, והוא..הוא רק נלחם למעני כשזה מתאים וכי אין לו מישהו אחר.  אני חיידבת להודות שהערך שלי אליו הולך ויורד, בטח עכשיו כשאני רואה עם מי הוא בחר לנסות וליצור קשר חדש..הוא יבקש ממני להסביר, אני יודעת אבל אני לא רוצה. אני רוצה לירוק עליו בחזרה, ממש כמו שהוא ירק עליי.

'אתה באמת פוגש מישהי?'
לא! מבטיח לך נשבע!'
'אם היית פוגש, היית אומר לי?'
'ברור!'

טוב אז לך תזדיין ואל תתרץ לי שלא רצית לפגוע- כל יום אתה פוגע בי וכל יומיים אתה סוחט ממני כל אושר וביטחון במילים הרעות שלך בטלפון...


נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/8/2013 10:27   בקטגוריות החתיך מהגן, קטן וקומפקטי, אבא, אמא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)