לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

כמה כיף


כמה כיף לי העבודות שהסתדרו לי פיקס, קפטן הוק שבא לי בול בזמן ובמקום המתאים, החברים שלי הכי טובים קטן ויעלי שאתמול ישבנו עד 4 בלילה בחביבי בר ושיחקנו נוור.
כמה כיף לי המכינה בשנה הבאה, הלשון שנגמר, הטיול לאיטליה-צרפת-הולנד שמגיע עוד כמה חודשים.
כמה כיף לי, אלוהים! כמה כיף.
ואמן שהכל יסתדר על הדרך הטובה ביותר עם הרסיטל, עם הקפטן, עם המשפחה והחברים. באמת אמן ואמן.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/1/2014 17:00   בקטגוריות קטן וקומפקטי, יעלית, התחלה, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריקוד האלים


אמרו לי אתמול שזה סקס


נכתב על ידי Professional Dreamer , 19/1/2014 22:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תרופות


מכל המילים היפות, המילה הזו חיבקה אותי כל הערב.
היא מתגלגלת נעים לי על הלשון והמשמעות שלה נהדרת, וכמה שאשמע עכשיו חנונית- המשלב התחבירי-לשוני (או הדרך הנכונה לומר) שלה קורץ לי.

אני אוהבת!

האשטאג לילה כיפי וטוב במיוחד עם אנשים כיפים וטובים במיוחד!

itspinkposts:

FUCK YEAH CUTE WISHES on We Heart It.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 15/1/2014 00:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום טוב לצחוק


יש בי כל כך הרבה מקום שפיניתי בשבילו ונשאר ריק- אבל זה לא נורא. כי במקום להקדיש הרבה כל כך לבחור, אני יכולה להקדיש לי בעצמי. אני יכולה לצחוק היום, מותר לי אפילו שאני מרגישה שאסור. אני צריכה לצאת מהאבל כי אני מתאבלת על ריק. אז היום אצא עם חברים שלי, ואקרא שוב את המכתב הנהדר מאוריאל, אענה לו. אעשן עם יואשי סיגריה ואצחק עד כאב עם חברי לשכונה. כי מותר לי לצחוק, כוסאמק אני לא יודעת למה שיכנעתי את עצמי שהכל עצוב וקודר- תסתכלו מהחלון, שבו לשיחה טובה עם מישהו שקרוב לכם ללב ואלוהים קשה להאמין שכל זה קיים ואמיתי, אבל זה כן! זה נהדר לחשוב על זה.

ובנימה זאת, אשתדל לשמר את החיוך הרגעי הזה עד לתמיד, וה' שיעזור לי זה יצליח!


נכתב על ידי Professional Dreamer , 10/1/2014 16:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבורה


אני הולכת שקופה ברחוב. למה אני לא מצליחה להיות מספיק??

סעמק מה הולך איתי!!


נכתב על ידי Professional Dreamer , 7/1/2014 14:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מספיק ודי.


הלך אחד, יבוא אחר. אני לא בוכה. אני מפחדת שאני לא מספיק טובה..לא מספיק טובה כדי שמישהו עם שכל יאהב אותי ויימשך אליי. כאב לי לשמוע שהוא רוצה הפסקה, אפילו שגם אני התקשרתי במטרה לחתוך- כאב כי כל טיפת כוח שיש בי השקעתי בו עם חום ואמפתיה, והוא ישן לי בפנים בכל הדרכים.


 


תמיד כולם אומרים לי לעזוב, זה הומו, השני ליצן והשלישי סמרטוט. אומרים לי לחכות לפרינס צ'ארמינג שיגיע על הסוס, אבל כוסאמק בינתיים אני מרגישה מכוערת ודפוקה.


 


הלוואי שמישהו יאהב אותי באמת, שיתן לי להרגיש כאילו שאני מלכת העולם. הלוואי, הלוואי, הלוואי.


 


עד אז, אשמור  את הדמעות בגרון כי יש לי דברים שיותר חשוב שאתפקס עליהם מהלל אחד שיפהק כשאבכה.


 







נכתב על ידי Professional Dreamer , 6/1/2014 15:33   בקטגוריות שירי הלל, סעמק.  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)