לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

רגעים


רגשות.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 29/11/2013 17:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבטא ישראלי


הבחור-הצעיר-תמיד בעיניי הילדה שלי היה פס הקול של אמא ואבא שלי, של ימי שישי בקיבוץ ולילות שלישי בתנועה. הוא היה הזמר הראשון שאת קולו ידעתי לזהות כשהתנגן שיר שלו בקלטת בדרך לסבתא צירלה.
הוא המבטא של הילדות שלי, ונוגע, גם אם רק בקצות האצבעות, בכל איש ואישה בעם ישראל.

לא הכרתי אותו כמובן, וגם לא התלהבתי יתר על המידה משיריו או מבדיחותיו ב"לול" או "שבלול". הוא הראשון עליו אני חושבת כשעולה הביטוי "מוסיקה ישראלית", אבל לא שמתי לכך את ליבי עד עכשיו.

מכל הלב אני מאחלת לך מנוחה ושלווה, שקט- שחיפשת כשהיית בין החיים ולא ממש זכית לו. זכרך ברוך ותמיד יהיה, אריק איינשטיין.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 27/11/2013 10:00  
הקטע משוייך לנושא החם: אריק איינשטיין נפטר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם המונה ליזה מחרבנת, וזה לא עושה אותה עדינה\נשית פחות- להפך


לראות את הכל. לגעת בצחוק המתגלגל ביותר ולחוש ברוק הניתז ממנו. לזכור שלהכל יש הכל ולשמוח מכך.

kristiansaintmichel:

by Banksy

נכתב על ידי Professional Dreamer , 24/11/2013 17:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צוואר לבן


מעטפת צמר במגוון צבעים.
אני זוכרת איך שהיד שלי הציצה, לבנה ורועדת, מתחת לג'קט הג'ינס, הסוודר האדום וחולצת הפסים. אני זוכרת את הקור שעקץ אותה, ושחיבל בנסיונותי להצית את הכאמל אורנג' היקרה שהעבירה בי זרמים של ניקוטין מבורך.
אני ממש זוכרת! זוכרת את פסי הרכבת שהיו משובצים שלוליות, ואת העשב שהתפרע סביב. הייתי בת 14 וחמישה חודשים, והייתי חופשייה מגברים שרצו ברעתי.

דצמבר, דצמבר.. אני מחכה לך

 
נכתב על ידי Professional Dreamer , 20/11/2013 12:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וינונה ריידר


עוצרת נשימה.





missstrawberrytaffy:<BR><BR>Untitled | via Facebook on We Heart It - http://weheartit.com/entry/79738072
Winona Ryder
winona_ryder_0191
MV5BMjAxNzg1OTM1NF5BMl5BanBnXkFtZTcwMjQ0MDkwMw@@._V1._SX640_SY705_
realitybites3

winona_129

נכתב על ידי Professional Dreamer , 18/11/2013 18:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גרביים בגשם


סיגריה ביד. פאק איט, אני רוצה לכאוב

חתיך לא נורמלי

נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/11/2013 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לו יכולתי לכתוב סתיו


בכיתי בלילה, בכיתי חזק. במקום לעכל, בכיתי את ההבנה שסבתי נפטרה. רציתי לספר לאחי הקטן סיפור, אבל כנראה לעולם לא אקרא לו שוב.. אני פוחדת ממוות, כך נדמה לי. אני לא פוחדת למות, רק פוחדת שאהוביי..אני לא רוצה אפילו להעלות את זה לכתב.

הלוואי שהסתיו הבא יכתוב אותי מאושרת בדיו הגשמים שלו



נכתב על ידי Professional Dreamer , 13/11/2013 20:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גמד הגעגועים האפור


שרועה בחיבוק חי ותוסס. נושמת ריח של ערב מבעד לחלון ברח קצנלסון, מלוא הריאות פנימה והחוצה. אני לא רוצה לחיות בשום עולם אחר..כל חוסר השלמות כאן יוצר את הקיום שלי, פותח את דלתות האפשרות בזו אחר זו- והן יפות כל כך! כל הזדמנות מושכת מקודמתה, קורצות ממני שפתיים בדוגמת חיוך

אנו חיים בתרבות קיצונית, הרסנית, כואבת. אנו חיים במציאות עדינה שאני רוצה לסרוג לה צחוק מהצמר הרך ביותר.


יש לי הלל לכל השבוע :)
נכתב על ידי Professional Dreamer , 10/11/2013 23:19   בקטגוריות שירי הלל, עכשיו טוב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפל עלינו חושך


ואנו טמונים בו עד מחר כמו אבק פיות בגלימת נסיכה.

ge-nesis:

furorimaginus:

Nhu Xuan Hua

Ugh I love freckles
נכתב על ידי Professional Dreamer , 5/11/2013 21:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נניח שיכולתי לעוף.


אינני יכולה לישון בגלל שאון הכוכבים



האשטאג אדון זקן מאד עם כנפיים ענקיות
נכתב על ידי Professional Dreamer , 4/11/2013 19:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פליטי הקנוניה השמיימית


כשהגשם יזעזע את הארץ לרוויה אחייך בעוד ארתה פרנקלין בועטת דרך האוזניות ושיערי נספג קסם.

האשטאג אדון זקן מאד עם כנפיים ענקיות

whoinspiresme:

Václav Jirásek - Infection, 2002
נכתב על ידי Professional Dreamer , 2/11/2013 23:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)