לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

חצאי נשיקות בטעם במבה


להתבלבל וליפול להתגלגל ולצחוק עד השמיים



נכתב על ידי Professional Dreamer , 31/5/2013 19:23   בקטגוריות פשוט לחיות, קטן וקומפקטי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על מדים


מתחשק לי להתגייס, ושהמפקדים שלי יחשבו בשבילי. אני אהרוג את השרירים שלי בשבילם ובשביל הארץ- רק קחו ממני את החופש לשנתיים


אני לא יכולה לראות אותו יותר. זה אוכל אותי שהוא מתנהג כמו טיפש, וזה מוציא אותי מדעתי. פחדניות זה הערך הכי גרוע שיכול להיות, מדכא שאני לוקה בו לפעמים. שיסע להולנד, אולי שם הוא ימצא אומץ בין ג'וינט לג'וינט



אני רוצה לראות את הגבוה הזה כבר..!
נכתב על ידי Professional Dreamer , 30/5/2013 18:44   בקטגוריות קטן וקומפקטי, צבאית, מטר 85 כמעט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אפילו אם חיכית לי שנה וחצי,עדיין התשובה היא לא. ולחכות לי 7 שעות בקור מחוץ לבית זה לא רומנטי זה מטריד.

כל כך צבוע.
אל תתקשר יותר, תודות.



נכתב על ידי Professional Dreamer , 24/5/2013 10:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דניאל חזרה מהודו


והיא לא השתנתה בכלל.


אני לא אוהבת שהמשפחה שלי מתנשאת מעליי ויורדת עליי וכשהם אומרים לי שאני נראית כמו זונה. אני לא אוהבת כשדניאל אומרת "נשארת אותה סתומה עם איפור ליצן ובגדים של..עזבי איפה הבגדים שלך בכלל?" ואמא רק מהנהנת בשקט.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 23/5/2013 22:17   בקטגוריות משפחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמו גלשן מים, רק לא





שלום לך..חיה בבטחה. ברוך הבא לך מר מטר שמונים וחמש (כמעט).



                         שטה בין כוכבים שמנצנצים מאושר :)


נכתב על ידי Professional Dreamer , 20/5/2013 17:51   בקטגוריות תימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנות של תמימות


כשמדברים אמת כועסים עליך
כשמדברים שקרים כועסים עליך
אני שונאת לשקר כל כך ולפעמים האמת מחליקה לי על הלשון וזה נעים אבל אז כועסים עליי

כל כך קשה לי להבין מה קורה מסביב...איזה עולם מוזר


נכתב על ידי Professional Dreamer , 15/5/2013 22:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל כך חזק


אני רוצה לבכות. לצעוק. כל כך פאקינג חזק.
אני רוצה אותם ולא מגיע לי אף אחד.
פרפר וציפור, וברגע שיגלו את הכנפיים שלהם- שניהם יעופו ואני אהיה אבן מתגלגלת על מדרכות ריקות עם ריח של עלים

theswinginsixties:

Teenager’s Weekly, January 1964
נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/5/2013 21:48   בקטגוריות קטן וקומפקטי, ציפור, בלאגן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הילד שלו גדל להיות נער רחוב, טוב לב אך מסכן ועצוב כי הוריו כיבו לו את האור




אמרתי ליוסי דברים איומים ונוראים, זה מה שעשיתי. אמרתי לו שהוא אבא רע, ואפילו שזה נכון- מי אני לעזאזל שתגיד לו?
הוא אמר שהוא נמושה. שאלתי אותו אם להיות נמושה זה בסדר בעיניו והוא אמר שלא. אז אני לא מבינה. אני באמת לא מבינה! אם אתה עושה משהו שהוא לא בסדר, ואתה יודע שהוא לא בסדר- פשוט תפסיק! אני לא מסוגלת לשאת את המחשבה שאנשים עושים דברים איומים ונוראים ואפילו סתם לא בסדר בעת שהם מודעים לכך שזה לא בסדר, אבל הם פשוט ממשיכים. זו מן חולשה שאני לא מוכנה לקבל.
הוא הביא לעולם ילדים. ילדים, שניים, בשר ודם וצרכים ורגשות- והוא עזב אותם. הוא נתן לילד שלו לישון על ספסל. הוא נתן לו לגור בבית בו הוא מרגיש מאויים כי אמא שלו (המשוגעת) מאיימת להחליף מנעולים, לא קונה אוכל ונעלמת לכמה ימים בלי לענות לטלפונים או להשאיר פתק.
הילד שלו חי בטרור. זה הורג אותי שקטן חי בטרור ושסיוי יודע את זה ופשוט לא עושה כלום. למה הוא מתרץ לי תירוצים? מי אני שהוא מרגיש שהוא צריך לתרץ לי? למה הוא חושב שבכלל מותר לו לתרץ תירוצים? שיסתום כבר את הפה המלא בבולשיט שלו, במטאפורות מאולצות ובחיוך מעושה. שיפסיק לוותר לעצמו. "אבל מתוקה שלי," הוא אומר לי "החלום שלי זה לגור בבית בו אני יכול לחבק את כל מוכי הגורל. להאכיל אותם ולפנק אותם ו" אני לא מבינה איך אדם בן 50 מסוגל לדבר ככה. הוא לא אמור להיות בוגר? אז מה אם יש לך חלום? אם לא הגשמת אותו לפני שהבאת ילדים עם מפלצת (ידעת שהיא לא אחראית, ולכן מתוך כך שמישהו חייב להיות אחראי לילדים שלכם זה צריך להיות אתה כי היא לא מסוגלת נפשית), אז אתה לא יכול להגשים אותו עד שילדיך יוכלו לדאוג לעצמם. "אבל חמודונת הוא מסוגל לכך בפני החוק" הוא אמר. אבל יוסי- הוא לא מוכן לכך בפני הרגש. וזה באשמתך. אז תתעורר. תאכיל את הילד שלך. תשקה אותו אהבה וחיבוקים, תקבל אותו ותאמין לו. אני מאמינה לו. לא כי אני יודעת שהוא לא משקר או כי זה מה שקרה, אלא פשוט כי הוא אמר אז אני מאמינה לו. תאמין לו גם אתה. אתה בן 50 יוסלך, תתנהג ככה.


אני שונאת הורים שלא יודעים הורות מה היא


dexxndrade:

dexxndrade.tumblr.com
נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/5/2013 11:23   בקטגוריות הם למיניהם, משפחה, קטן וקומפקטי, שאינו אני, שונאת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה עושים כשהחיים משתנים פתאום


איך פגעתי באדם האחד היחיד שאני אוהבת עם כל הלב?


מטומטמת.







theniftyfifties:

Marilyn Monroe reads.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 10/5/2013 10:48   בקטגוריות קטן וקומפקטי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מילים של צו ראשון



אני לא יכולה להרים את הראש, כי בין השטויות שכחתי איפה זורחת השמש






שאון, התערטלות. גילופין, וגהירה, ולהיגה, ופולמוס, ולבלר.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 6/5/2013 22:26   בקטגוריות בלאגן, בצפר, התדרדרות, קיץ  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)