לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

ניסים ונפלאות


ארוחת שישי מהממת. שלווה ומהנה, הקטנים לא בבית, רק אני אחי הגדול וההורים. שתייה נעימה ללשון, וצחוק נעים לאוזן.

 

שבת שלום :)

 

 

(עוד 13 ימים הוא חוזר..אני ככ מתגעגעת אליו..שיעברו כבר השבועיים האלה, אוף!)

נכתב על ידי Professional Dreamer , 29/6/2012 23:36   בקטגוריות אמא, אבא, משפחה, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטן וקומפקטי


קטן טס עוד שלושה ימים.
הוא טס, ועושה לי בחילה רק לחשוב על זה.
אני לא רוצה שהוא יטוס מסיבות אנוכיות, אבל מה אני יכולה לעשות...?
אני לא בטוחה איך אני אשרוד את זה, כי אני באמת צריכה אותו. כי ג'ינג'ית נוסעת לחודש וחצי, והשתיים מתרחקות ממני לאטן, בונות מגדלים של חברות יד ביד.

קטן, הידוע גם בשם "קטן וקומפקטי", הוא אולי הדבר הטוב ביותר שקרה לי. הוא נהדר, והוא סקסי, והוא יפה, והוא מוכשר, והוא נחמד, והוא מצחיק, והוא מעלה לי את הביטחון העצמי, והוא אוהב אותי, והוא איתי למרות כל הדפקות שלי.
הוא ההוכחה שדברים טובים באים בחבילות קטנות.
אני אוהבת אותו.

המון.
Tumblr_m66t84llpi1r60zhwo1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 25/6/2012 22:03   בקטגוריות הממ.., קטן וקומפקטי  
הקטע משוייך לנושא החם: דברים טובים באריזות קטנות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משאלה קטנה אחת


אלוהים, אפשר בבקשה שהוא יתקשר מחר, מעצמו, סתם בשביל לשאול אותי מה שלומי, מה קרה היום, אם אני רוצה לפגוש אותו? אפשר בבקשה שהוא יתעקש לראות אותי?
אפשר שהוא יאמר לי "אני אוהב אותך" ויהיה אפשר לשמוע רגש במילים שלו?

אני יודעת שזה קצת יותר ממשאלה אחת, אבל אם אפשר, אז בבקשה בבקשה בבקשה..

לילה טוב

Tumblr_llgrk7c1tt1qg5wcmo1_400_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 24/6/2012 01:14   בקטגוריות העט השחור, קטן וקומפקטי, הממ.., אופטימי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדים ילדו ילדים


אמא אומרת שאנחנו מתנהגים כמו זוג נשוי.
היא אומרת שאכנס להריון, ועוד שנה אלד, ושנה אח"כ הוא ואני נתחתן.
כ"כ טוב לי אתו. הקשר שלנו הוא כמו חיבוק, חם ועוטף ואוהב. 
ובכל זאת, כל ההערות של כולם לגבי כמות הזמן שאנו מבלים יחד...אני מרגישה שכולם משחקים בי, מפסלים אותי, מעצבים לי את החיים שלי..
אני כבר לא בטוחה אם זה בסדר. 

208855_329921070419325_1306455281_n_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/6/2012 13:12   בקטגוריות אמא, משפחה, קטן וקומפקטי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wish me luck


אודישן היום.

אלוהים, תעשה שיצליח לי, בבקשה..

Tumblr_lxc4r2jupx1qe4t4to1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 18/6/2012 13:36   בקטגוריות הממ.., פרפרים בבטן  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוציאה לי את החשק


היא משגעת אותי כל כך הרבה יותר משהיא מדמיינת.

שכבתי הלילה במיטה במשך 4 שעות ולא נרדמתי, אבל לא קמתי כי הבטחתי לו שאשאר תחת השמיכה כמו ילדה טובה. הייתי כל כך עייפה ומותשת!בפעם האחרונה שהבטתי בשעון היה כתוב בו 6:46. בשבע היא דפקה לי על הדלת כמו מטורפת וצעקה עליי לקום כי צריך לרוקן את המדיח. 
המדיח היה מלוכלך.
הפעלתי אותו וישבתי בסלון, מכורבלת בעצמי בתקווה שאירדם בטעות, אך היא התיישבה מולי והחלה להרצות לי שאני מטומטמת ואהבלה, שאני מתנהגת בבית כאילו אני אורחת, שאני אקום מהרהיטים שלה כי אני מטנפת אותם, כי כל האחים שלי מקיאים ומשלשלים כי אני הבאתי איזה וירוס מפגר (אפילו שאני היחידה שלא הייתה חולה בחצי השנה האחרונה), שאני לא עוזרת, לא מתקשרת, שאני לא חלק מהמשפחה יותר. 
לכי תזדייני אמא, טוב?

הלכתי לחדר שלי, לקחתי מחברת ועט והתחלתי לכתוב מילים שחורות על רקע של קוים אפורים. היא פתחה את הדלת, אך לא אמרה דבר פרט ל"החדר שלך מטונף. ממש כמוך. תעשי טובה, אל תפני אליי עד שהוא מסודר". זרקתי את העט והמחברת על הרצפה בעצבים, והיא קראה מהצד השני של הדלת "תיזהרי שלא אעניש אותך". אני לא בת פאקינג שש!
לא סידרתי את החדר.

ישבתי וניגנתי את השירים שאני מתכוונת לשיר באודישן ביום שני. הרגשתי שזה נשמע ממש טוב, ואפילו הקלטתי אץ עצמי מנגנת ושרה, וכשהקשבתי זה נשמע מצוין. הייתי מרוצה והמשכתי להתאמן, אלא שאז היא באה, עם כל השיער האפור צהוב שלה פרוע ברעמה ענקים סביב ראשה המקומט בעל הסנטר הכפול, כיווצה אליי עיניים כחולות רשעיות ואמרה "את מזייפת נורא. תעשי טובה, תלמדי את התווים לפ]ני שאת מחרישה את כל הבית".

לכי תזדייני אמא, טוב?!


Tumblr_lnpa37yjvq1qzmxzao1_500_large 
נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/6/2012 13:58   בקטגוריות אמא, בלאגן, העט השחור, מחברת פרחים אהובה, משפחה, עזבו אותי., קטן וקומפקטי, אעא!, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאהיה גדולה אני רוצה להיות נסיכה


ילדות קטנות רוצות להיות נסיכות.

גם לא ילדות קטנות רוצות.
Tumblr_m3rdv7dc2s1qf4k86o1_500_large


וזה היופי בסיפורי אגדות שוביניסטים. לנסיכה אין כוח, אבל היא לפחות נסיכה..

אני חושבת שזה קצת מנחם. אני לא בטוחה. 

Bein a princess isn't all, It's cracked up to be- Princess Dianna
נכתב על ידי Professional Dreamer , 9/6/2012 13:40   בקטגוריות הממ.., העט השחור, מחברת פרחים אהובה, כשיש לי מחברת ועט ביד, שנייה להרגע, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר ואושר :-)


בכיתי אתמול. בכיתי כל כך הרבה. ראיתי אותו, והוא חייך אליי חיוך מלא פירסינגים, פתח אליי עיניים אדומות ואז החיילת צעקה עליו שימשיך ללכת. ואני נשארתי שם, קפואה, בוהה בדמותו המגמגמת וצהובת השיער מתרחקת. הרגשתי הקלה ואכזבה בעת ובעונה אחת. רציתי שהוא ישאר וידבר איתי, ושלא אהיה סתם עוד אחת מנפגעות האונס שלו, של החייכן המניאק הזה.

בכיתי אתמול, כי המדריכה שלי, האהובה שלי, האביב שלי, עזבה. זהו. 
ובכיתי כי אבא שלי צפה מראש את היכשלותי בבגרות בהסטוריה, ובכיתי כי אמא הבריזה לי מהקפה שקבענו לטובת קפה עם אחותי, ובכיתי כי לשיז היה קשה וכי היא בכתה, ובכיתי כי לקטן וקומפקטי היה קשה, ובעיקר בכיתי כי התגעגעתי לבכות, וכי זה ניקה לי את הראש, וכי אחרי שהפסקתי, כאב הראש חלף ונשארה דממה, וישנתי. 
אחרי 4 ימים ללא שינה- ישנתי. 

בוקר עכשיו. וטוב לי, ואני מאושרת. אני מתרגשת קצת לקראת הנסיעה הערב בה אפגוש את סבו וסבתו של קטן. ואני שמחה שדודיי ובני הדודים שלי הגיעו ארצה בשלום, ואני מאושרת כי מחר כנראה ניסע לצפון, לבית החדש, לקהילה החדשה. 
בוקר עכשיו,

וטוב לי.



 Find your love, tell no lies  demi & selena.  Toutes les tailles | DSCN3047-1 | Flickr : partage de photos !

[noodly.co.uk]  bench, couple, happy, hugging, sitting, smiling - inspiring picture on Favim.com  Was is a dream.

Google Image Result for http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/9/28/128671061939820423.jpg  Happy little girl | Flickr - Photo Sharing!  obsessie
נכתב על ידי Professional Dreamer , 8/6/2012 10:47   בקטגוריות אמא, אבא, בלאגן, עכשיו טוב, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, תמונות...כי ככה, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)