לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

את יודעת שאלוהים שונא אותך כשאת מקבלת מחזור פעמיים בחודש


בחיים לא ירד עלי כל כך הרבה גשם. זה היה נפלא! 

האמת שחוץ מזה המחשבות שלי נעות מ׳איזה אושר!׳ ל׳איזה אושר!!!׳ והחיוך דבוק לפנים שלי ומותח את השפתיים שלי כמו קשת בענן של ילדים.
מאחלת את ההרגשה הזו לכולם שבעולם!

השטאג ישראל אהובתי הנה אני באה!


נכתב על ידי Professional Dreamer , 30/9/2013 06:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תהייה


הלך כנראה
נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/9/2013 23:14   בקטגוריות קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קורי עכביש קורעים את הכביש


אני אוהבת אוהבת אוהבת את צליל הנעליים שלי כשהן פוגעות ברצפה ועוזבות אותה בעת הריצה. את הרוח שמקפיאה את הפנים ומעיפה את השיער לאחור ואת הנוף שמתחלף מהר אבל לא מדי להבין אותו.




השטאג ריצות של בוקר

נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/9/2013 01:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל סיפור שעוד לא קרה


אני רוצה הביתה...
נכתב על ידי Professional Dreamer , 25/9/2013 06:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לשוקולד שלך יש טעם של משחת שינים!


זוגות זוגות זוגות זוגות. שיחליקו כולם, הבחור הכי שווה בעולם והסביבה מחכה לי בבית, עוד שבוע אני שם ונתנשק ונאהב ואני אהיה מאושרת יותר מאל השמחה. ברור לי שיהיה שבוע עם רכבות הרים רגשיות, אבל הוא יעבור מהר יותר מדבורה בדרך לכוורת עמוסה דבש, והדבש שלי.. יהיה מתוק, אבל מה מתוק!



ראיתי סרט מקסים מקסים מקסים ממליצה לכל אחד אפילו שזו קומדיה רומנטית- Blind Dating. באמת כיף לראות ועושה מצברוח טוב! :)
נכתב על ידי Professional Dreamer , 24/9/2013 08:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בובות, חדי קרן וסוכריות


המחשבות שלי רצות הכי מהר שפגשתי, ואז כשפתאום נפתחות לי העיניים והמציאות שוב זוחלת בחיוך מזלזל משהו, אני מרגישה כאילו נפלתי לבור עמוק.
כמה נחמד היה לשקוע במחשבות וחלומות על פילים עם הרחבות באוזניים וילדות קטנות עם צמות ארוכות אסופות בסרטים מנצנצים סגולים וורודים ושמלות תואמות. אני באמת מאמינה שהעולם היה יפה יותר אם לכל אחד היה חפץ נצנצים אחד לפחות, או שיערות שזוהרות בחושך.





NGC 6397 (Globular Cluster), Constellation: Ara, Distance: 7,500 light-years



נכתב על ידי Professional Dreamer , 23/9/2013 09:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפחיד יותר בחושך


יש לילה שנופל עליי כמו גשם, לסוכריה שלי יש טעם רטוב של ניקיון והיא נוקשת על שיניי כשאני מושכת במקל הורוד ומחייכת. השפתיים שלי נמתחות. אותן שפתיים שלא נגעו בקצה הספוג של סיגריה מאז צהרי יום הטיסה.&nbsp;
אני שורקת לעצמי בשקט (נושפת אם לדייק, לשרוק אני לא לגמרי יודעת) כי ככה אמרו לעשות באזורים בהם דובים מסתובבים חופשי, מאזינה לטבע משקיט סביבי כשפתאום הפח נופל וחתול קופץ ומיילל בכאב צורמני. הרמתי את רגליי ודפקתי את הריצה הכי מהירה שלי, במעלה המדרגות דרך הדלת ולתוך המקלחות. התיישבתי על הרצפה וצחקתי בקול, התגלגלתי ממש בעוד האדרנלין בועט בדמי.&nbsp;
אני עושה את דרכי חזרה לרכב ממש עכשיו, עדיין מצחקקת חרש. אלוהים חתולים יכולים להיות מפחידים בלילה!

נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/9/2013 10:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום שאחרי לילות לבנים.. גם לבן?


אני זוכרת כשהייתי קטנה יום כיפור פשוט היה היום בו כולם לובשים בגדים לבנים ולי מותר לרכב על האופניים כל היום ולפגוש אנשים.
היה זה יום בו קיבלו ההורים חופש מתנה מהעבודה ולכן נתנו לנו חופש לבחור מה נרצה לעשות והלכו לישון. כמעט חיכיתי ל״יום הלבן״.

ואילו היום.. היום אני נערה חילונית, ובכל זאת אני צמה כי בשבילי זו מסורת שלי ושל העם ובלי קשר למה שאני בוחרת ללבוש או לעשות בשבת.
אבל אתמול דיברתי עם מישהו ששאל אותי אם אני צמה וכשעניתי בחיוב פתח בנאום על ״החילונית האנורקסית הטיפוסית ותירוציה״. כמה זעם כמעט התלקח בי ברגע ההוא.
לאנשים יש חוצפה מגעילה לדעתי.. ומטריף אותי שיום כיפור הפך לסמל של הפרעות אכילה. ״יום הצום״ ולא ״יום הכיפורים״. למה ואיך?


נכתב על ידי Professional Dreamer , 13/9/2013 18:06  
הקטע משוייך לנושא החם: יום כיפור
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסטיק עלמה נקודות


קומקומי נחושת שורקים על הגז. אי שם צחוק מתגלגל כמו על דשא במורד עלייה. 
איזה צורות באיזה עננים! נזרקת צעקה עם משמעות של קיפוד. 
כלומר, לא יותר מדי. לשיפוד יש יותר משמעות כמעט, פשוט כי מבשלים עליו מרשמלו! פשטות של רגע.
למסטיק הזה יש טעם של נקודות אני חושבת. מושכת בכתפיי וממשיכה בדילוג שמנפנף את שמלת החתול שלי לעומק היער.



היה לי חלום רע ודוד שלי ויהודה ואחד שומר נגיעה והלל.. התעוררתי עם צעקות אדומות בעיניים ומילים מבולגנות. אני מתגעגעת למקום בטוח
נכתב על ידי Professional Dreamer , 12/9/2013 19:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wonderment


הים כאן אינסופי. גליו מתנפלים על החול השחור כעכבישים, מגלגלים אליו קונכיות וסרטנים שהזרם גמר. 
נחלים זהובים מתפתלים לאורך החוף ואל היער, במקום בו דובים משתעשעים במים ומשחקים בין שיחי הפטל. 
יש משהו ערפלי בעיירה הזו, שכל תושביה מקועקעים ובמגרש התיכון מתגלגלים בדלי סיגריות כבדות מהפרח הירוק והטוב.

נכתב על ידי Professional Dreamer , 11/9/2013 05:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואז הוא אמר- אני מתגעגע כוסאמאש'ך! וחייכתי


ריח של גשם מערסל את השביל הירוק נעימות חורפית.


נערה בגרביים ארוכות עם נקודות על הרגליים וכמיהה לסיגריה ביד יושבת לצד הדרך.


דגדוג עדין באצבעות קורא לאהוב רחוק וחיוך שמצביע על אושר קטן שגרמו איזה מתגעגע או שניים.



כמה אושר?




withherwindblownhair:&#10;&#10;&#9770;&#10;

נכתב על ידי Professional Dreamer , 5/9/2013 22:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטבח אדום עם ריח צבעוני


שנה שמתחילה באתגר, למידה, חוויה והתפתחות. אולי לא התחלה קיטשית של מדשאות פרחים צחוק שקיעה ושמיים כחולים, אבל התחלה שאני אוהבת כי היא מסמלת משהו שאינו מושלם או מזויף. אני יכולה רק לקוות שהשנה תמשיך כמו שהיא מתחילה- בעלת קשיים שגוררים סיפוק.

לא ברור לי ככ מה מקור ההנאה שלי בשבוע האחרון, כי כמו שאני מכירה את אני האירועים והפעילויות והדרך בה נעשו.. לא מזמן הייתי יוצאת מדעתי, אבל אני נהנית. פשוט כיף לי ואני מצליחה למתן את הרגישות הבלתי נסבלת לעתים שלי ולנהוג אפילו יותר בסבלנות וברגישות לזולת.

חסרות לי הסיגריות וחסר לי המשחק המתמשך עם חבריי, ועם טל בפרט. כמה מצחיק לי עם הילד הזה! אני מאחלת לו הרבה הצלחה ואיזושהי התבגרות השנה.. הוא מסוגל להרבה יותר משהוא יודע לדעתי.
אני גם מתגעגעת להלל אבל זה לא מציק לי ככ כי גם אם הייתי בארץ לא יכולתי לבלות איתו יותר מאחת לשבועיים..אני מאחלת לו שנה נהדרת באמת עם המון חוויות ושימשיך להנות ושהמכינה תתעלה על כל ציפיותיו..ככ מיוחד וטוב ההלל הזה..:)

אני מאחלת למשפחה שלי שנצליח.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 4/9/2013 19:56  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישראבלוג
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קרסיקידז






העור שלי זוהר כבר כמה ימים תחת שמש זרה, הצורבת רגעים ורגשות שאפשר לתאר באלף מילים כעור בצבע שוקולדי משהו עם פסים לבנים בצורת בגדים. 


אתמול חשבתי הרבה, דבר ממנו נמנעתי מאז הגענו. את מחשבותיי ליוו הסרט של 1D והבכי המתרגש של אחותי.


 


ילדי קרסיק הם אולי הדבר הכי מתוק בעולם, וחבל שעוד יומיים אנחנו נוסעים ולא יהיה עוד עם מי לשחק דג מלוח ותופסת.. 


 


אני לא יכולה לחכות שנשכור כבר את הוואן וניסע לקנדה ואורגון.. אפילו בריצה הבוקר עצמתי עיניים ודמיינתי את רחובות פורטלנד סביבי. זה היה נעים וממלא געגוע. 


האמת שגעגועים לא תופסים חלק גדול מדי מהיומיום שלי, אולי כי אני לא נותנת. 


 


מצחיק שדווקא עכשיו אני כותבת כאן כאילו היה זה מכתב לחבר טוב.. זה לא ממנהגי. מעניין לחשוב למה.. אולי כי אין לי ממש עם מי לדבר על רגשות וחוויות. נו, טוב.

נכתב על ידי Professional Dreamer , 3/9/2013 04:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוויר חדש


כמה צבעים של ירוק בעצים
ומילון גוונים של שמש. 
עצמותיי מעקצצות מהישיבה הממושכת במטוס. 
מהמושב האחורי של הסיינה אני רואה המוני שמיים ועננים בצורות וחושבת על הלל. 

אני חושבת שמשהו כמו שש שעות שמחשבותיי נודדות וחוזרות על מילים שנשמעות בערך כך- הלל הלל הלל הלל. 
מה הוא עושה? אם חושב עליי, אם מתגעגע...

אני רוצה להחזיק לו ידיים, להניח ראש. להביט עליו כדי לראות שבדיוק הביט בי בחיוך ולהרגיש יש.
אהוב שלי..


נכתב על ידי Professional Dreamer , 1/9/2013 04:37   בקטגוריות שירי הלל, משפחה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)