לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

ימים של תכלס


הרצפה מלאה בפאיטים שמנצנצים חלושות בשאריות המסיבה באסם. מאחורי הפינות מסתתרים צעירים שקשה להם קצת, שהם קצת אנושיים, קצת מתפרקים לפעמים ובעיקר לא עשויים מחיוכי פלא שלא נגמרים לעולם. יד עדינה וחלשה משבועיים ללא בית אוחזת בשלי, ואני לוחצת חזק, משתדלת לתת מהאושר שלי."תראי איזה יופי של נוף" אני לוחשת לה. היא מהנהנת ומניחה את ראשה על כתפי. "איך יש לך כל כך הרבה כוח?" היא שואלת מנומנמת. אני מחייכת חיוך קלוש כשהחריץ בין עפעפיה דועך והיא נרדמת.

המסכות יורדות, ובסופו של דבר כולנו עשויים מאותו שיט.

סגרנו חודש במכינה קדם צבאית. המומים ועייפים נשרכנו אחרי חיילים בתור לאוטובוסים שפיזרו אותנו ברחבי הארץ. זרקנו את התיקים הכבדים שלנו וצנחנו אל מיטותינו, בטנינו מלאות פרפרים כי חג וכי סופסוף נראה את החברים שלנו, שמבינים ומכירים אותנו ובעיקר אנחנו מכירים אותם.

ביום ראשון נחזור למכינה עם כוחות מחודשים ונחישות מהממת בעיניים. השיער של הבנות יהיה חפוף היטב בשמפו של בית ואסוף בתסרוקות שיש זמן להכין כמו שצריך, והבגדים של הבנים עוד יריחו מכביסה של אמא.

התחלות חדשות זה כיף כיופאק, ואני ממש מאחלת לכולם וכולנו שתהיה שנה נהדרת.


theusb:

Expansion.

"עברתם את החודש הראשון בהצלחה, אבל ספטמבר זה חודש הקולה והבמבה- הטיול השנתי. עכשיו אוקטובר, הקפה השחור- התכלס" -ג'וש
נכתב על ידי Professional Dreamer , 26/9/2014 11:35  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישרא-בלוג
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Hardcore soft porn


קיצוניות גוברת והולכת בבגדים ובתסרוקות. צבעים שוקראים את העיניים מסדר לבלגאן, ואפילו חולצות הפולו הישנות והטובות הפכו לחלק מטרנד עכשווי של אנשים סופסיטיקייטד (מתוחכמים). כמה מהממות העיניים המבולבלות של הבחור שמקשיב למוזיקה בתקווה שילמד לאהוב אותה עם הזמן, פשוט כי היא מתאימה לסטייל שלו? כמה מקסים המצח הקמוט מתסכול של בחורים ובחורות שקוראים ספר שאין להם עניין בו, אבל הוא פשוט כל-כך-הולך-עם-הלוק? או המבט הכמה של הבחורה בטייץ ניאון שלוטשת עיניים באותו ספר אך לא תיגע בו חלילה, כי היא ממש כאילו, לא קוראת. 


 


יש משהו וולגרי בדרך בה האנושות מתקדמת. אני מודה שהיא קורצת לי- כמו בחור שיצא מהכלא לפני שנה ועכשיו הוא מכור למעילים מעור שחור וריח של אגזוז, יש בזה משהו סקסי ואפל. זאת פורנוגרפיה של המציאות, הקצנה מהממת המותירה את כולנו אילמים. אפשר להפיל את העניין על האינטרנט, המאפשר לנו מידע בכמות מסחררת, ממסטלת כמעט. או על התקשורת, שמצלמת אנשים שנראים טוב ומדביקה אותם על עמודי שער בתקווה שימשכו את עיניהם של העוברים ושבים- מה שכנראה יהיה נכון, כי זו מגמה בעייתית שמתפתחת ויוצאת מכלל שליטה. אבל הרי איש לא מכריח אף אחד לנתח לעצמו את הסנטר שיהיו בו נקודות חן,נכון? ואיש לא מכריח אף אחת לסדר לעצמה בעיות גב בצורת ציצי מידה DD. האם יותר קל לנו להפיל את האשמה על אנשים שהלכו עם כל הסיפור הזה צעד קדימה? זו תרבות היומיום שלנו גם, ויכול מאוד להיות שלו היינו עשירים מספיק היינו משלמים גם אנחנו הרבה מאד למנתח שישבור את קסם ההתבגרות ויקח אותו ממנו. אולי אנחנו סתם ביקורתיים מתוך קנאה? אבל למה בכלל אנחנו חושקים בדברים האלה? בית עם שלוש קומות ובריכה בחצר האחורית, קוקטייל בגוון עז כלשהו בשבת אחה"צ, בן זוג מחוטב עם חיוך קולנועי מהמם ושיניים ישרות ולבנות באופן אל-טבעי- מה מושך כל כך בסיפור הזה? אני מאמינה שבאיזזשהו מקום גם אני רוצה את כל זה אך עם זאת, הייתי רוצה שילדי לא יהיו כאלה. אני רוצה שיטפסו על עצים, ישחקו מחבואים ותופסת גובה.


 


השאלה הנשאלת היא, ואני באמת אשמח לתשובה- איך עושים את זה? אני מפחדת ליפול לסטראוטיפ שמהצד הייתי מכנה מפגר, ואני מפחדת שההנאות הקטנות שלי יאבדו משמעות בים של משמעויות נסתרות ורמזים שאני לא מבינה.


 


 






נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/9/2014 11:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על יונתן ויין


יקר וצעיר, עיניים חומות נהדרות וחמות עם הבעת בלבול דורשת חיבוק, וידיים שקטות, ושיער חום שלא הספיק להיצרב בשמש.

יונתן החדש גבוה. השיער שלו צרוב וכמעט שטני, עם בלונדיני בקצוות. הוא רזה ומעט גמלוני, עם ידיים שקטות ועומק חום בעיניים. יש לו ריח של ילד גדול, וכשזיפיו העדינים יעמיקו- של גבר. הוא הולך לצידי, שולח יד וחיוך ומשלב את אצבעותינו בעדינות. מניח לי להישען עליו כשהפצע ברגל מפריע, ומניח נשיקה בלתי מורגשת על היד בזולה של קסם כשכולם מעכלים תוך צחוק רם את השנה שאנחנו מתחילים יחד.

יונתן הזה חדש וזר, ואני שונאת ואוהבת שקוראים לו יונתן.
אני יודעת באלף אחוז שאילולא היה זה שמו, לא הייתה לו חשיבות מיוחדת בעיניי. האם זה צריך להפריע לי?

לקחת ממנו צעד אחורה?

כל כך קשה לי לעזוב לו את היד.. הוא כל כך דומה ליונתן שלי, הקטן והמבולבל שאהב פילים.

silky-sand:<BR><BR>neukt:<BR><BR>Daisy. A girl as sweet as her name. This was last night, the sunset was incredible. 30.5.14.<BR><BR>Boho ⌖ Indie
נכתב על ידי Professional Dreamer , 6/9/2014 19:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)