לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אני החלטתי לעשות בלוג של טינספו...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

אופטימית


יש לי הרגשה שהולך להיות יום טוב 3>




















נכתב על ידי , 16/12/2011 09:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי הגיע הזמן למות ?


יופי ניתוח שאני כבר חולמת עליו 10 שנים נהרס בארבעה מילים
" זה ישאיר לך צלקות " הנקודת חן הענקית הזאת . שתמיד רציתי להוציא שתמיד העירו עלייה צחקו שתמיד הפריעה לי כלכך
הולכת להשאיר לי צלקת שתשאיר אותה כל החיים ולמה ? בגלל הפלסטיקאית הקודמת שאמרה שאסור להוציא אתזה בגיל צעיר
וצריך לחכות שאני יהיה נערה אבל הנה עכשיו אני נערה והנקודה גדלה ככה שזה אומר שאם פעם הצלקת יכלה להיות קטנטנה כיום
היא תהיה גדולה כלכך
מה בסך הכל רציתי ? להרגיש יפה ? זאת בקשה מוגזמת מדי ?!
תמיד חלמתי להיות כמו כל הבנות המושלמות האלה באינטרנט ואתם יודעים למה בשביל שאנשים יראו שמה שבחוץ
כל כך יפה ולא יבינו שכל מה שבפנים מזמן מתפורר אולי אני נושמת אבל עמוק בפנים אני מזמן נחנקת
ואף אחד לא יבין את כל הדברים שעברו עליי בחיים האלה
ועכשיו אני פאקינג סוף סוף קולטת שאני בחיים לא יהיה כמו אותן בנות האלה
והחתכים האלה שיש לי בידיים רק מוכיחים אתזה . אני לא רוצה לחתוך יותר
אני לא רוצה להקיא תנשמה , לצום או להיות בדיאטות רצחניות כי זה לא מה שעושה אותי מאושרת יותר
תמיד חשבתי שהתאבדות זה מעשה אגואיסטי כי אתה פוגע באחרים בזה שאתה מת
כי איך אמא שלי תתמודד שהבת היחידה שלה תמות אבא שלי עזב את הבית מזמן אז אין לי מה לדאוג מבחינתו לפחות
מצידי שיסבול כל החיים . ולמה ממנה אכפת לי ? היא פאקינג הייתה הורה חרא
אני חושבת שהגיע הזמן לשחרר מהכל נמאס לי להרגיש כאב אני רוצה לראות עם השמיים באמת כחולים
ולעוף עם אותם ציפורים גבוה 

נכתב על ידי , 15/12/2011 17:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני זקוקה ליעוץ שלכם


קראתי על דיאטה מסויימת והיא נשמעת נורא מפתה , מצוין שיכול להיות תופאות לוואי ודברים מסוכנים

אבל כל התגובות שם אמרו שעבד להם והם ירדו 14 קילו או 20 קילו ולא קרה להם כלום ומישהי כתבה

שהיא נשארה במשקל שלאחר הדיאטה עד היום ועברו מאז 7 חודשים וואו ממש בא לי על הדיאטה הזאת

אבל אני לא בטוחה אם היא באמת עובדת ואם היא מסוכנת יש פה מישהו שניסה אותה או שסתם יכול להביא לי חוות דעת נוספת

אני כותבת פה את הכתבה , תודה רבה חיבוק

 

ממש כמו אצל נשים הרות בהודו, כך יכול הורמון ה- HCG לסייע לכל אחד מאיתנו להוריד במשקל ובעיקר להסיר את שומן גופנו, מסקנה של ד"ר סימונס אשר פורסמה בספרו "פאונדים ואינצ'ים". בכדי לעורר את הורמון ה- HCG לפעולה, יש לשלב הזרקה יומיומית או בליעה של טיפות מהורמון ה- HCG במינון נמוך ותזונה המכילה כ-500 קלוריות ליום, הנקראת על ידי סימונס דיאטה אולטרה מופחתת בקלוריות.

הבטחות השיטה 

ההבטחה המרכזית של דיאטת ה- HCG, מיוצגת כבר מעצם הגדרתה על ידי רבים מתומכיה, משתמשיה ואף מתנגדיה (תלוי איך מסתכלים על זה) כדיאטת כאסח או דיאטה מהירה, והינה כי תשילו כחצי קילוגרם ממשקל גופכם ביום מבלי שתרגישו רעבים. זאת בשל תכונותיו החיוביות של הורמון ה- HCG, שמזרז את חילוף החומרים ומדכא תאבון. מלבד ההורדה במשקל, טוענים משווקי הדיאטה כי היא פועלת להחזרת הגוף לפרופורציות נכונות על ידי צמצום היקפים והפחתה משמעותית של שומן הגוף שנצבר באזורים בעיתיים בגוף כגון: ירכיים, זרועות וכרס. 

 

איסורים והתחייבויות

 

מכיוון שמדובר בשיטת הרזיה לא שגרתית ומסוכנת, על משתמשיה לפעול על פי פרוטוקול הדיאטה שהתווה ד"ר סימונס בספרו. בכדי למנוע התרגלות של הגוף להורמון ולהקטין את נזקיו, אסור לצרוך אותו (בזריקות או בטיפות הומאופתיות) למשך יותר מ-40 יום או לאחר ירידה של 15 קילוגרם. מסיבה זו, הדיאטה מבוצעת בסבבים של 40 יום, ואם יש צורך להוריד יותר במשקל יש לעשות הפסקה של מספר שבועות ולהתחיל הכל מהתחלה.

 

כמו כן, על מנת להשיג תוצאות רצויות, יש לעקוב במדויק אחר תפריט מיוחד שהרכיב ד"ר סימונס, שמכיל מזונות טבעיים  ולא מעובדים בלבד. השימוש בסוכר ובשמן אסור בתכלית האיסור, וכך גם סוגים שונים של דגים כגון: סלמון, טונה, וצלופח ובשר שמן.

 

מלבד כל ההגבלות, מרשה השיטה לשתות תה וקפה בצורה חופשית ובכמות בלתי מוגבלת, כמובן ללא סוכר. סוכרזית ותחליפי סוכר אחרים דווקא מותרים לפי הפרוטוקול וגם כף אחת של חלב ביום.

 

איך עובדת השיטה? דיאטת ה- HCG מתבצעת בארבעה שלבים:

 ירק מסוג אחד בכל פעם  
 צילום : GettyImages/אימג'בנק   

השלב הראשון נועד להכין את הגוף לקראת הדיאטה וכולל את התחלת לקיחת הורמון ה- HCG בכמות הנדרשת, הגדלת כמות המים הנצרכת מדי יום, ביצוע של שגרת פעילות גופנית ברמה נמוכה וטיהור הגוף בעזרת תוספי מזון מסוימים המצוינים בספר. ביומיים אלו מותר לאכול כל מה שרוצים, עם דגש על שומנים במקום סוכרים, כשהמטרה הינה לגרום לתחושת רעב מופחתת בשלב השני לדיאטה.

 

היעד בשלב השני הוא להוריד כמה שיותר במשקל, וכך במשך שלושת השבועות הבאים או עד שמורידים 15 ק"ג, במקביל לנטילת ההורמון, יש לאכול לפי תפריט 500 הקלוריות שמוביל את הדיאטה שיוצג בהמשך.

 

השלב השלישי של הדיאטה מוגדר כשלב השימור, בו נקבע משקל הגוף החדש ומשגיחים שלא לעבור אותו. בשלב זה מפסיקים לקחת את הורמון ה-HCG, אך ממשיכים לצרוך כ-500 קלוריות ליום למשך שלושה ימים נוספים, עד שההורמון יוצא לגמרי מהגוף. לאחר מכן, עוברים לתזונה הבנויה על  כ- 2000 קלוריות ליום במשך כשלושה שבועות, ויש לשים לב לעלייה או ירידה של יותר מ-2 קילוגרם מהמשקל החדש, שמשמעותה כי צריך להגדיל או להקטין את כמות הקלוריות.

 

השלב הרביעי הוא הארוך ביותר ונמשך למעשה כל שארית החיים. בשלב זה מתמקדים בשמירה על המשקל ועל בריאות אופטימלית, תוך כדי חזרה לאכילה רגילה, הכוללת גם סוכרים ועמילנים ואת שאר הדברים האסורים במהלך הדיאטה.

 

תפריט הדיאטה המקורי של ד"ר סימונס (לשימוש בשלב השני):

 ספר של ד"ר סימונס  
 צילום : עטיפה   

ארוחת בוקר: כמות בלתי מוגבלת של תה או קפה ללא סוכר.

ארוחת צהריים: 100 גרם בשר עגל, בקר, חזה עוף או דג טרי (שאינו נכלל בסוגי הדג האסורים) בליווי לחם קלוי וסוגאחד של ירק מתוך הירקות הבאים: טרד, מנגולד, עולש, עלי סלק, חסה, עגבנייה, מלפפון, סלרי, שומר, בצל, צנוניות, אספרגוס וכרוב.

לקינוח ניתן לאכול תפוח, תפוז, תותים או חצי אשכולית. פירות אחרים אסורים, אפילו אם כמות הקלוריות שהם מכילים זהה לזו של הפירות הנכללים בדיאטה.

ארוחת ערב: חוזרים על אותן הקטגוריות של ארוחת הצהריים. מומלץ לבחור דברים שונים בכדי לגוון במזון הנאכל.

 

יתרונות השיטה, מאוד ברורים - ירידה מהירה במשקל בזמן די קצר. דיאטת כאסח, כבר אמרנו.

 

 

ומה עם החסרונות?

ערכת דיאטה HCG
 ערכת דיאטה HCG  
 צילום : צילום מסך   

לא לחינם דיאטת ה- HCG לא אושרה על ידי ה- FDA, מנהל התרופות האמריקאי, כטיפול יעיל ובטוח כנגד להשמנה. מדבריה של הדיאטנית הקלינית טלי גולדנברג, בעלת האתרwww.dietali.co.il, עולים מספר חסרונות שקיימים בשימוש בה כשיטת דיאטה:

  • הורמון ה-HCG, שהשימוש העיקרי בו עד היום הינו בטיפולי פוריות, כולל בחובו תופעות לוואי רבות, שעלולות לגרום לחוסר נוחות של המטופל כגון: כאבי ראש, דיכאון, רגישות בשדיים או הגדלה שלהם (גם בקרב גברים). שימוש בהורמון עלול במקרים קיצוניים אף להביא לסכנה בריאותית של ממש, המתבטאת בהתפתחות של קרישי דם.
  • הדיאטה כוללת אכילה של 500 קלוריות ליום, שמהווה שליש או רבע מכמות הקלוריות היומית המומלצת לאדם ממוצע. ברגע שפער בין כמות הקלוריות המצויה לרצויה כה גדול יש לכך השלכות בריאותיות חמורות, למשל מחסור בוויטמינים ומינראלים, מחסור בברזל שיוביל לאנמיה, ומחסור בסידן שמשפיע על העצמות.
  • אמנם בתחילת הדיאטה נראה ירידה דרסטית במשקל, בשל הגרעון הקלורי הגדול, אך לאחר זמן מה הגוף שלנו מתייעל ונלחם בכך. הוא נכנס למצב של סטרס, בו מועט קצב חילוף החומרים, כך שלאחר שהגוף התרגל לכמות קלוריות נמוכה, כאשר נחזור לאכול רגיל נעלה את כל מה שהורדנו.
  • מספר הקלוריות המצומצם מקשה על התמדה בדיאטה זו, שכן תזונה לא מאוזנת שכזו תגרום למשתמש בה ליתר עייפות ורעב וכתוצאה מכך לרמה נמוכה יותר של ריכוז ופגיעה בתפקודו לאורך שעות היום.
  • בעייתיות נוספת בשיטה זו נובעת מכך שהיא בנויה לפי סבבים של 40 יום בכל פעם. צריך לקחת בחשבון שלתאים של גופנו יש זיכרון ואם נעשה כמה מחזורים של הדיאטה, הוא לומד להסתגל, וכל מסבב לסבב יהיה קשה יותר לרדת בעזרת הדיאטה הזו.

 

 

ניתן לרכוש ערכת דיאטת hcg שכוללת סרט מדידת היקפים, ספר הדרכה, תרסיס  hcg שמספיק לתקופה של 40 יום.
מספר טלפון לייעוץ ושאלות ומגוון תפריטים מומלצים. מחיר, החל מ-700 ש''ח כולל משלוח.
מה דעתכם ? :$
עוד קצת טינספו .. (:




















 

נכתב על ידי , 15/12/2011 05:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 27





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlovetinspo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lovetinspo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)