לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אכזבות,תקוות ועוד כל מיני מהחרא הזה...


אממממ .... חיים וחרטא כזה^^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2012


אנשים פשוט הם פשוט לא בוגרים.

לא שאני כן,אבל,אנשים הם פשוט לא בוגרים.

אני חשבתי כשלהיות בכיתה יב' זה אומר להיות בוגרת יותר,

ובכן,לא בבצפר שלי. דמוקרטיים הם פשוט אנשים לא בוגרים.

היום היה ממש נחמד,לא עשינו כלום,רק שעה אחרונה היה לנו אנגלית,

אבל גם שם לא לומדים מי יודע מה.

אני ממש אוהבת את יום שני,אין כלום^^

אני הולכת היום לשיעור נסיון בהיפ-הופ,מקווה שיהיה בסדר.

אוף,אני ממש רוצה כבר ללכת לפיתוח קול,אבל צריך לחכות שיהיו עוד נרשמים,

כי היום היחיד שהיא באה מלא :<

עוד 16 ימים יומולדת^^ ~האושר~

יום מרנין לכולםXOXO

נכתב על ידי Miss. Strange , 26/11/2012 15:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יום כמו כל הימים.


אתמול כל היום הייתי בדיכאון >< 
כי ביום שני הלכתי עם אמא שלי לקנות חזיות וראיתי חזייה ממש יפה ולא היה במידה שלי :<
וכל מה שהיה במידה שלי היה לא ממש יפה,

וכל דבר שמזכיר כמה הרבה שומן יש לי בגוף מדכא אותי.

אם אתם חניות לחזיות אז למה שלא תחזיקות חזיות יפות המידות גדולות הא?

גררר! ארורים אתם ציצים!

בכל מקרה בחזרה לסיפורינו,אז הייתי בדיכאון ולא הלכתי לבצפר,אז רצתי קילומטר על ההליכון.

ואני מתוסכלת כי אני מדוכאת מדברים כאלה טיפשיים.

היום היה דווקא דיי בסדר חוץ מזה שהיה שעתיים אנגלית ~למרות שבשעה השנייה יצאנו לסופר~ 

ואז עוד שעתיים מתמטיקה.ואני גם ככה בקושי מבינה משו כי אני בהקפצה א' ואני טובה מידי להקפצה ב'.

זה פשוט סיוט.

ואז היה לי פרויקטים באומנות,ולא יכולתי לצבוע את האנימה שלי כי המורה לא הייתה אז לקחתי דף גדול,

והתחלתי סתם לצבוע וזה יצא כמו נוצה\צבע שנשאב לאמצע הדף.אז המשכתי את זה בציבעי הקשת.

ואז נשארתי עם חברה שלי עד שהיא תצטרך ללכת,ו

אחרי שהיא הלכה נסעתי האוטובוס והגעתי לבייתי הקט והחשוך.

end of story! 

המשך יום נעים XOXO

נכתב על ידי Miss. Strange , 14/11/2012 17:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא כתבתי הרבה זמן :< אין לי הרבה זמן,אני מסיימת ללמוד מאוחר ואין לי כוח בדרך כלל לפתוח את המחשב..


יש לי אובססיה כזאת לאיך אנשים נראים,וזה ממש מעצבן אותי כי כל הבנות בכיתה שלי הן רזות,

לידן אני מרגישה כמו פרה :<

אני יודעת שזה מפגר לרצות דבר כזה,אבל אני רוצה רפלקס הקאה,אין לי,כאילו יש לי,

אבל אני יכולה לא יכולה להקיא כשאני רוצה.


אני מרגישה נורא עם הגוף שלי,ואני ממש רוצה למצוא דרך לדכא את תחושת הרעב הזאת,

אני לא רוצה לאכול,


אני מרגישה כמו גוש אחרי שאני אוכלת,אני לא יכולה לאכול ליד אנשים,


אני מרגישה כאילו אם אני אוכל אז כולם יצחקו עליי :<


הייתי רוצה לדבר על זה עם חברות שלי אבל כולם רזות,


וכמובן בולימיה זה נחשב למחלה נפשית אז למה שהן יתמכו בי?


כי לא משנה כמה אני אגיד "אני מכוערת,אני שמנה",הן יגידו "מה? לא נכון." וכו'.


יש לי חברה שבקיץ אומרת לי "למה את לא באה ג'ינס קצר? חם היום."


היא לא שמה לב שאני אף פעם לא הולכת עם שורטים?


ושאני לא יכולה כי כולם יראו כמה שמנות הרגליים שלי? ><


לפעמים בא לי שהן ימותו .אבל שלא כי משעמם בלעדיהן.


שיהיה סופ"ש מרנין לכולם XOXO


 





נכתב על ידי Miss. Strange , 10/11/2012 10:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Miss. Strange

בת: 24




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Strange אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Strange ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)