לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור בהמשכים ועודXD


שומדברXP


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

12/2011

פרחות...!


אז שוב... אני לא יודעת איך זה שכמה שיש לי את השנאה האוטומטית 
הזו לפרחות אני ממש רוצה להיות כמוהן ובבת אחת גם לא....
אני יודעת שהן לא אשמות בזה שהן כאלו מעצבנות וזאת אני אשמה שאני אולי
מקנאה בהן... אולי... אני דיי שונאת את זה שיש הפלאיות וזה שיש גזענות וכל זה ואני שונאת את
זה שבגגל שאני כמו שאני ולא אוהבת להיות צבועה (ואני יודעת מה הם חושבים....
שאני איזה משוגעת...).אני שונאת את זה שהם מתנהגים בגזענות ולא מקבלים אתי כמו שאני 
אפילו שלא בא לי להיות אחת מהן....פשוט לא נעים לי לראות אותם מסתכלים עלי כמו על חייה או משו בסגנון...
זה פשוט, לא אפשרי לחיות ככה כשאני רואה את עיניי הסורק האלה. כל מה שהן רוצות זה לתת ביקורת,
ואפילו לא ממש אכפת להן להגיד הכל ישר בפרצוף...=\
אני רוצה להשתנות.. אני יודעת, שמה שלא יהיה אני מעפנה גדולה...\=
אני יודעת שהמראה שלי מגוחך ואני יודעת שאני נראת שונה בגגל הבלונד הזה והעיינים הבהרות.
אז שיגידו מה שבא להן..אני שונה ושמתי כבר זין על התגובות שלהן!
אני לא יודעת למה העולם מתחלק לקבוצות ולא אדע כנראה... אבל מה שחשוב
הוא שלא בא לי ככה!למה זה ככה אני יכולה... אפילו החלום שלי מעורר בי רגשות קינאה וזה שאני 
לא רוצה להיות שונה ובא לי להיות כמוהן...
אני קוראת ספר על בת אחת שהיא בערך כמוני וכל הזמן לא היה אכפת לה אבל אז היא נכנסה
למעמד הזה והיה לה קשה כי צריך גנים של ביצ'ית כדי להיות כאזות... היא לא יכלה להיות כאזות 
והרבה פעמים נתפסה בשטויות שלה וזה רק אומר שאם אני כן יכנס לחבורה הסטומה הזאת שבעצמה
לא שמה לב להיתנהגותה אז אני פשוט לא אסבול... אני שונאת צבועים ושונאת להיות צבועה.. אם אני אנסה 
זה פשוט יהרס! אני גם יודעת שעד עכשיו אני היתי במעמד נמוך רק כי אני מה שאני ורק בגלל זה ירדו עליי...
אני פשוט לא כמוהן וזה הכל...
מה לעשות?
                                                       שלכם לאדה(אפילו שאני לא בטוחה שמישהו
                                                                          באמת יקרא את זה)


נכתב על ידי , 27/12/2011 16:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשות, פרחות וכל זה..


אז הינה כמה בנות עם ביטחון עצמי ,יפות חשות,...פרחות וכל כולן משדרות את העוצמה וכל זה שלהן...








והינה כמה כמוני שהן אולי יפות אבל הן כל כך משדרות תמימות וזה שזה דיי הורס ואין להן ממש ביטחון..






אז אני יודעת שאני בחיים לא אהיה כמוהן וממש לא בא לי ואוליי כל החשק הזה להידמות להן זה רק קינאה... 
לא יודעת אבל מה שבטוח שאני עוד אחזור לנושא הזה....













נכתב על ידי , 25/12/2011 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשיקות!


אז ככה יש לי וידוי...
וזה לא כזה נורא וזה בתאכלס בסדר גמור אבל יש אנשים שיחשבו שזה לא נורמלי ואני באמת לא מצפה שלא יצוצו
כאלה שיגידו שאני לא בסדר...
טוב אז לעיניין אף פעם לא התנשקתי ולא ממש בא לי(בינתיים שאני לא אוהבת אף אחד..וזה לא קורה הרבה)
אין לי ממש חשק לזה כשאני לא אוהבת מישהו...ואם יזדמן לי לעשות את זה אני לא ירצה...(אם אני לא אוהבת אותו).
אני זוכרת שרציתי את זה כשאהבתי אבל לא קיוויתי שזה יקרה כי ידעתי שזה לא הדדי ואין סיכוי לכך...
אני אוהבת את כל מה שקשור לאהבה וזה אבל לא בא לי להיתנשק כרגע.. זה פשוט מעורר בי גועל לחשוב שאני יתנשק
עם מישהו שאני לא אוהבת...אני לא שרמוטה!!!
אז אם למישהו יש דעה אחרת אז הוא מוכן לבוא ולכתוב לי אני בסדר אם זה...
באמת שאני חושבת שזה יהיה שיא הכיף אם אני אוהבת אותו בהשוואה לזה שאני יגעל מזה שאני מנשקת מישהו שאני לא אוהבת...
אז יופי זה בערך כל מה שיש לי לכתוב...




נכתב על ידי , 23/12/2011 16:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




535
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאדה(החסרת חיים) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאדה(החסרת חיים) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)