לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמיד הייתי אגואיסטית..

כינוי:  Butterfly99

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

אוכל אוכל אוכל אוכל


אז כמובן שלא עמדתי בפיתוי ולא השארתי את הקיבה שלי ריקה בערב שעבר וטחנתי לי עוגיות למיניהן..מה שהרסני לצמיגים בבטני!

כעת קמתי והייתי ילדה טובה..אכלת פריכיות ושתיתי נס ועוד עם חלב 1%*גאווה גאווה*

אמנם זה עניין פעוט..אבל זאת ארוחה בוקר דלה לבחורה שיכולה לאכול בגט בשלמותו מלא בכל טוב.

בכל אופן עד שיתקנו לי את המשקל לא אוכל לאמוד את ההתקדמות שלי[התקדמות פחח] אז אני מקווה לטוב.

הלוואי שהייתי פעילה מספיק לעשות פעילות גופנית אך העצלנות פוגמת בי קשות..רציתי לשים תמונות מצב אבל התביישתי אז נראה מתי נזהם את הבלוג הקט עם שומניי המשתפכים.

עדכון בהמשך היום..היום רואים את החבר המדהים ונעשה הרבה הרבה סקס ונאכל קצת קצת..

 

בוקר טוב!פרפר

נכתב על ידי Butterfly99 , 24/12/2011 11:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשקל הזה עוצר אותי מלהנות!


כמה פעמים המשקל הזה עצר אותי מפשוט להכנס לחנות ולהתמוגג ממדידות חוזרות של בגדים...כל הבליטות של שומניי גרמו לי להקיא מעצמי ולרוץ מהקניונים כאילו עלו באש.

אמרתי שאגבש לעצמי סטייל אישי..אבל למי יש כוח לחשוב מה בא לי ללבוש כאשר אני לא נראת כפי שאני רוצה להראות?

"אני לא אצא..אצא מחר כשאולי ארזה כמה קילוגרים.." המחשבה הזאת מסתובבת בראשי לא פעם ולא פעמיים..

חבר שלי אהובי המדהים נמשך אלי כמו פרפר לאש ואם ארזה..אהפוך לכוסית עולמית[ובינינו בנים אוהבים כשיש מה לתפוס ובלה בלה עסיסיות זה הדבר..אבל עובדה שכאשר אני מרזה הוא מתעניין יותר!]  הוא ישתגע ממני,הוא יעלה עשן וזה מה שאני רוצה!

 

אינני פושעת באשליות..אני יודעת שלרזות לא יפתור את כל בעיותיי אבל בהחלט ישפר את איכות החיים שלי ויפתור לי את הדילמה הנצחית עם האוכל..כל עוד אמצא תפריט שיתאים לי.

בכל אופן החלטתי להפסיק לאכול בערבים..נראה איך זה ילך כאשר אני חוזרת מהצבא לקראת 7 הביתה מורעבת לחלוטין.מצד שני..אולי אתרגל ולא אהיה מורעבת?

מעכשיו עד הבוקר-כלום.נראה איך נעמוד בזה...במלא הכנסתי בעצמי כבר מספר מביש וענק של קלוריות להיום.

 

פרפר

נכתב על ידי Butterfly99 , 23/12/2011 16:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש..שוב:)


היי

כמה פעמים כבר יצא לי לפתוח בלוג בנושא זה ואחר והכל בשאיפה לנסות ולהוציא מהכאוס אצלי בראש על הנייר אך מכיוון שאני בן אדם שלא בדיוק יודע להתמיד בשום דבר אם זה בדיאטה או לפחות בשאיפה הכל כך קלה לא לאכול בולמוס ענקי של תפוצ'יפס-זה לא צלח.

אז שלום,אני פרפר בת 20 שמנסה לרזות.אני נאבקת עם התיאבון שלי כבר בערך כ4 שנים..בגיל 16 שקלתי בסביבות ה50 והרגשתי טוב עם עצמי[אני 164] כעת השירות הצבאי הרס את כוחותינו והגוף שלי תופס מסה רצינית של 61 קילוגרם!

הבטן שלי נשפכת מהצדדים והחבר שלי משחק בחדווה עם שומניי..מה שלא כל כך סקסי לא בעיניי ובטח שלא בסתר בעיניו[הוא כל כך מדהים שלא יגיד לי:"פרפר...את רוטטת יותר מידי כשאנחנו עושים סקס"].בנוסף הרגליים שלי עצומות,תמיד ירכיי התעמתו איתי בגודלן.

על הצדדים שלי לא אספר.אני מקנאה ברזון..אני מתביישת לצאת מהבית או לצאת בכללית כי כל הבגדים נראים עלי זוועה ובכל אופן..זה לא הגיל להיות שמנה!

בנוסף הפנים שלי כל כך עגולות שהן מתחרות עם הירח המלא...אז אוף.הגיע הזמן להתמיד..ואני מקוו שהבלוג הזה יזכיר לי שלא כיף לחיות בגוף שאני לא שייכת אליו...

 

XOXO

פרפר!

נכתב על ידי Butterfly99 , 23/12/2011 12:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





105

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לButterfly99 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Butterfly99 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)