לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

http://israblog.co.il/upload/30885.jpeg

כאן ניתן למצוא את כתביו הגנוזים של הג'ינג'י עם הפאוץ'.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

פוגרומים?


לאחרונה יוצא לי להסתובב באתר "גוגיי" לעתים קרובות. הכל התחיל כשראיתי ידיעה על שוטרים שתקפו הומוסקסואלים בגן העצמאות בשל נטייתם המינית בלבד. בעקבות זאת שמעתי על מקרים דומים נוספים.
המחשבה על כך מטרידה אותי מאוד, ולכן החלטתי לכתוב על כך בבלוגי היקר. מפחיד אותי לחשוב מה יקרה עם הזמן, אם בעתיד זה לא יקרה רק להומוסקסואלים אלא גם ליוצאי עדה זו או אחרת, או לאנשים שפשוט חושבים אחרת.
אחדים מחבריי הטובים נפגעו אף הם בעבר מעניין זה. אולי גם לי זה יקרה בסופו של דבר?
מפחיד אותי לחשוב שאני עלול להיות מאלה שכשיוכלו להרשות לעצמם יעזבו את הארץ וישתקעו במקום בטוח יותר. הייתי מעדיף להימנע מכך, אך בכל פעם קורה אירוע נוסף הגורם לי לרצות לברוח מכאן בהקדם האפשרי.
בנוסף לכל הזוועות, מתחילים להיווצר מצבים של מיעוטים נרדפים כגון אלה המוזכרים לעיל. פוגרומים כבר יש כאן, אפליות לא חסרות, ואני תוהה מה הלאה. אני האחרון שישווה מקרה אחד לאחר כשאין צורך בכך, אך לאחרונה אני מוטרד מכך שהמצב רחוק אך במעט מהעברת אנשים לאזורים מגודרים משלהם, ומי יודע, אולי גם למחנות ריכוז.
 
טוב, זהו, פשוט הייתי חייב לומר כאן את מה שכה הטריד אותי. נראה לי שעכשיו אלך לשתות כוס מים מינרליים.
נכתב על ידי , 17/9/2003 23:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחד ועוד אחד שווה שניים או אחד-עשר?


ובכן, הכל התחיל מדיון בצ'אט של הבמה.
כהרגלי, שיניתי את הטופיק ל"2=1+1". לפתע, במזיד, שינה מישהו את הטופיק ל"5=1+1". שיניתיו בחזרה, אך תוך מספר שניות שינה אותו אדם נוסף ל"11=1+1". לפני שהספקתי לשנותו שוב, אדם אחר שינה אותו ל"11=1+1".
ובכן, בסופו של דבר החלטתי לבדוק את העניין.
הכל יודעים שבלטינית 1=I.
אם כך, אם כותבים את I פעמיים יוצא II.
כלומר: I+I=II.
ומכיוון ש1=I, יוצא ש: 11=1+1.
ובכן, יצא גם שתיים וגם אחת-עשרה!
איזו אפשרות נכונה מבין השתיים? אולי שתיהן נכונות?
 
החלטתי לשאול את חברי הטוב סימון.
הוא הסביר לי, ש-II מזכיר את התאומים, שכידוע נחרבו ב-11 בספטמבר על ידי II מטוסים.
אם כך, ישנו קשר בין 11 ל-II.
כלומר, 2/11=1+1.
פתרתי את השאלה שהעיבה על קיומנו! יוהוווהו!
נכתב על ידי , 15/9/2003 19:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יוהוווהו


ממצף.
הרבה זמן לא כתבתי כאן.
למעשה, אם לא היה לי יום משעמם מאוד היום, כנראה שלא הייתי כותב גם היום.
 
אני עדיין מתקשה לחזור לשיגרת הלימודים לאחר חודשיים של חופש. למען האמת, מעולם לא הצלחתי להיכנס לשיגרת הלימודים באופן מלא.
אני די מתקשה להסתדר עם האנשים בשכבה שלי, שרובם בעלי אינטיליגנציה בסיסית ומטה. ניחא.
היום, עקב היותי חולה במקצת, לא הלכתי לביצפרי ולכן לא נאלצתי לסבול את היצורים שלומדים איתי. הייתי אמור ללכת לאחר הביצפר לחברי דניאל והתכוונתי להודיע לו שלא אוכל לבוא אליו, אך הוא הקדימני והשאיר לי הודעה במשיבון שלא אוכל לבוא אליו כי הוא חולה. איזה צירוף מקרים משונה.
טוב, מה עושים כשחולים? כמו תמיד, הדלקתי את גרוטאתי החביבה. ראיתי את הסרט "בריאן כוכב עליון", לאחר שנתיים שלא ראיתיו. למעשה הסרט היה מאוחסן בגרוטאתי כבר למעלה מחודש, אך טרם מצאתי את הזמן לראותו. עד היום כמובן.
לאחר מכן גלשתי בכל מיני אתרים, בפורומים השונים בהם אני חבר וגם באתרים שהרבה זמן לא הייתי בהם, כגון פטפטת (ע"ע באחד הקטעים הקודמים), וגם באתר שבו אתם נמצאים כעת.
בנוסף, היה לי זמן לעבוד קצת על כמה מהפרוייקטים שעליי לסיים, ביניהם פרוייקט חדש של הקהילה הטולקינאית האהובה עליי כל-כך, שגם כך אני די מאחר בהגשתו. לא נורא, אני מסיים אותו בקרוב.
טוב, נראה לי שזהו.
עצובים?
לא נורא.
הכנסו לאתרי ומצב רוחכם ישתפר.
http://cac.corky.net
נכתב על ידי , 8/9/2003 20:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 97939659  

תמונה




595
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיפלצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיפלצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)