לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

http://israblog.co.il/upload/30885.jpeg

כאן ניתן למצוא את כתביו הגנוזים של הג'ינג'י עם הפאוץ'.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

פטפטת


אחדים מכם וודאי מכירים את האתר "פטפטת" של מאיר סדן.
(http://oketz.com/patpetet)
למי שלא מכיר, זהו ניסוי חברתי המאפשר לכתוב הגדרות למילים. לכל מילה בהגדרה ניתן לתת הגדרה חדשה, ובאותה הגדרה חדשה ניתן להגדיר גם את המילים שבה.
ובכן, מתוקים, הדבר הזה ממכר.
אתן לכם דוגמא:



  • איתי ==> האתים שלי.
  • שלי ==> שייך לי, נמצא בבעלותי.
  • בעלותי ==> הבעלות שלי, הבעלות השייכת לי.
  • בעלות ==> קניין.
  • קניין ==> בעלות.

(בתור אדם רכושני, המילה "בעלות" חביבה עליי מאוד)
 
בכל מספר חודשים אני נכנס שוב לאתר הזה ונתקע בו למשך מספר חודשים נוספים. היום בדקתי וגיליתי שהגדרתי בפטפטת מאתיים מילים בדיוק.
אני תוהה האם להשאיר את המצב כפי שהוא, או שמא להמשיך להגדיר מילים להנאתי ולהרוס את המספר העגול שאליו הגעתי.
ומי יודע? אולי אגיע אף לשלוש-מאות מילים?




"קאק - קומיקס, אנימציות, קריקטורות"

http://cac.corky.net/

נכתב על ידי , 23/6/2003 01:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 97939659  

תמונה




595
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיפלצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיפלצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)