לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט, אני.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021

מה באמת אני רוצה


שאשוב לראות אותך כל בוקר, לצחוק ולחייך איתך.

חיבוק חזק ואת החשמל שיש בינינו, ושישאר לתמיד.

שתרצה אותי באמת,

לא רק בשביל הכיף, ולא בהיחבא.

שהחיבור שאני מרגישה אליך הוא באמת הדדי,

שלא תזרוק מילים באוויר מתוך נימוס או כדי שלא אפגע.

מצד שני, אמרת לי לא לבוא יותר - וזה לבדו פוגע כל כך, אפילו שהסברת שזה בגלל שגם לך כואב (זו האמת?).

אני כזו סמרטוט לפעמים.

החיפוש אחריך היום, משוטטת סביב למקרה שאתקל בך ללא הצלחה.

 

אני רוצה לילה של אהבה, כזה שאהיה בו רק אני - בלי מערפלי חושים,

כדי שאוכל להרגיש אותך באמת ועד הסוף,

לגמור איתך או לפניך,

להרגיש את גופך מתפרק לתוכי.

לשמוע את הקול שלך באוזניי, הכי קרוב שאפשר.

אני אוהבת אותך.

נכתב על ידי goals , 13/9/2021 21:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין


מעבירה לך מסרים בדרכים שהן כאילו כשרות,
כואב לי בלעדיך. כל כך רציתי לשמוע ממך ביום שני, ולא שמעתי.
ולמחרת תגובה למה ששיתפתי, שברור שיועד עבורך...
אני לא יודעת מה אתה באמת מרגיש וחושב,
אני רק יכולה להאמין (או לא, אבל אני נוטה להאמין / להיות תמימה מדי?) למילים שאמרת, וגם להן – יש כאלו שהייתי פחות רוצה לקחת איתי.
ברור לי שלא עצרת את חייך, גם אני לא עצרתי את שלי אז לא הגיוני שאדרוש ממך דבר כזה.
לא הבטחת לי כלום, חוץ ממשפט על כך שתחכה לי, שלא ברורה משמעותו באמת. מהשיחות שלנו לפני כל הסיפור הזה, השתמע שאתה אולי מחפש את "האחת", אבל בינתיים סתם נהנה. ואני תוהה היכן אני במשוואה הזו.
ועדיין, אין יום שאתה לא במחשבותיי.
אין לי כלום להבטיח, כרגע אני בעיקר מכאיבה/כואבת.
נכתב על ידי goals , 8/9/2021 18:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דלתות מסתובבות


עונה לשיחה: "לא, אני לא חוזרת הביתה, הכל בסדר".

ממשיכה איתך לילה של אהבה, ואולי מעזה הפעם לומר לך כבר באותו רגע את המילים (הן כמעט נאמרו לפני כן, אבל עצרתי בעצמי. זה די מצחיק שעצרתי בעצמי לומר שלוש מילים, כשפיזית היינו הכי קרובים שאפשר).

 

אמשיך אח"כ 

נכתב על ידי goals , 8/9/2021 10:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפילו החלומות הנמיכו ציפיות


בין אתמול להיום חלמתי לא אותך, אלא רק שאתה שולח לי הודעה.

וזה לא התגשם.

נשבר לי הלב היום שוב,

מרגישה כל כך צבועה.

 

אני רוצה אותך כל כך,

קיוויתי לראות או לשמוע ממך היום, אפילו שזה לא בסדר

 

אני רוצה שתהיה מאושר,

אבל גם אגואיסטית ורוצה שלא תשכח אותי (ולאחל שתהיה מאושר איתי זה לא ממש הגיוני)

 

עדיין לפעמים תוהה אם כל זה היה רק מתחושותיי,

או שהיית אמיתי איתי כפי שאני איתך.

 

מתגעגעת :'(

נכתב על ידי goals , 6/9/2021 23:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום מוזר


הלכתי איתך למשוך כסף,

אבא שלי גם היה שם, מושך מהכספומט הצמוד.

השיער שלך צבוע בצבעים זרחניים, ושיחקת עם המכונה בצורה מצחיקה שכזו, ולא ידעתי אם אני יותר משועשעת מכך או מובכת,

ומה אבא שלי בטח חושב על כל הסיטואציה.

 

חלום קצרצר שזה בערך כל תוכנו.

 

מתגעגעת.

נכתב על ידי goals , 3/9/2021 15:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  goals

מין: נקבה

תמונה




4,425
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoals אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goals ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)