לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

האור שלנו | קטע קצר > חג אורים שמח!


האור שלנו/ לאמפי

האור שלך הוא החושך שלי,

בדיוק כמו

שהאור שלי הוא החושך שלך.

ואיזה מזל

שהחושך שלך הוא לא האור שלי,

בדיוק כמו

שהחושך שלי הוא לא האור שלך.

ואיזו תקווה יש בי 

שהאור שלך יהיה האור שלי,

בדיוק כמו

שהאור שלי יהיה האור שלך.

שהאור הזה,

יהיה שלנו.

 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

 

האמת שהשיר הזה נכתב על משהו מאוד ספציפי ולכן בקריאה שנייה הוא ישמע לא הכי הגיוני.

אבל איך אומרים?

נורמלי זה משעשמם.

 

אז שיהיה חג אורים שמח לכל בית ישראל! 

לאמפי ♥

נכתב על ידי , 29/11/2013 13:36  
הקטע משוייך לנושא החם: חנוכה תשע"ד
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,233
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאמפי || Lampy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאמפי || Lampy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)