לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 28




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

מתגייסת עוד יומיים :)


ביום רביעי השבוע אני הופכת להיות חלק מצבא ההגנה לישראל קול

כמובן שיש בי הרבה חששות לקראת ההתחלה החדשה, אבל אני יותר מתרגשת ומתלהבת לקראת הטירונות, הקורס, וכמובן- תפקידי כמורה חיילת בפנימייה לנוער בסיכון!

אני ממש מקווה שיהיה לי בסדר, שאהנה ואתמודד כמו שצריך :)

והכי חשוב- שלא אזניח חס וחלילה את הכתיבה בכלל ואת הבלוג בפרט קריצה



אז, בהצלחה לי, ולכל מי שמתגייס בקיץ הקרוב.

מבטיחה לעדכן,

אוהבת המון

לאמפי 3>


נכתב על ידי , 14/7/2014 15:35  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,233
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאמפי || Lampy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאמפי || Lampy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)