לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כוסעמק



Avatarכינוי:  2nd sucks

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

סיטואציות שאני שונאת בחיים


1. כשאתה מדבר עם מישהו בפלאפון ובגלל שזה טאצ' אתה מנתק את השיחה בטעות.
2. כשאתה נכנס לסופר ואחרי כמה דקות יוצא בלי לקנות שום דבר ואתה מרגיש אשם ומרגיש שגנבת משהו למרות ששום דבר לא קרה.
3. שאתה נזכר לעשות כביסה אחרי שאין לך שום דבר ללבוש ובגלל שחורף לוקח לזה המון זמן להתייבש. 
4. כשנפתחת החזייה.
5. שהשמינייה חזרה אחרי 7 שנים.
6. כשהפלאפון נתקע כי חופרים בקבוצות בוואצאפ.
7. שאותו בן אדם שראה אותך כמה פעמים ממשיך להתחיל איתך למרות שאת אומרת לא.
8. שהרמזור מקולקל ולא יודעים אם לעבור או לא.
9. שאתה מנסה לעבור אבל איזו חתולה מסתכלת עלייך במבט של "אין מצב שאני נותנת לך לעבור".


נכתב על ידי 2nd sucks , 28/2/2014 21:38  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המחשבות קבועות


"פאק , שוב שכחתי לשים בושם , בטח אני אסריח היום כמו לא'דעת מה"

 


"סגרתי את הדלת או לא סגרתי את הדלת?! נראלי לא סגרתי.......לא אבל בעצם , רגע...כן סגרתי! .. או שלא?"


 

"מחר אני אסדר את החדר"

 


"כבר סידרתי את כל הבית , אין לי כוח לסדר את החדר"

 


"שלא יתקרב אליי נשבעת הוא מת."


 

"יופי עוד ילדים בני 3 מעשנים , די כבר פוזותתת"


 

"יש לו שיער ארוך וזקן , הוא בטח מטאליסט!"

 


"למה יש לו קול של אישההההההההההההההה למהההה"


 

"יש לו ורידים בולטים זה כלכך פאקינג סקסייי"

 


"את רואה שאני מנסה לעבור אולי תזוזי?!?!"

 


"גם כן הצרפתים האלה , ז'ה מאפל פוףף פה פי , לה פוףף פהפה"


 

"פאק"

 


"חה ילד קטן נפל הרגע מהאופניייייים"

 


"אני חייבת לעשות כבר גבות"

 


"לא מסתובבת עם גופניקים יותר בחיים"


 

"למה היא לא עונה לי לפלאאאאאאאאאא"

 


"לפני דקה שלחת לי הודעההה מה הקטע שאת לא עונה לשיחה?!?!"


 

"למה הם מתמזמזים מול כולם למה"



 

נכתב על ידי 2nd sucks , 24/2/2014 21:28  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל2nd sucks אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 2nd sucks ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)