לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

writing is life


"אנחנו לא עושים דברים מהר מדי, אנחנו פשוט רוצים להספיק כמה שיותר"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

חופשת פסח בסימן תחילת בגרויות!


למי שלא יודע אני בכיתה י',שכמו שכולכם יודעים זה השנה שמתחילים בגרויות,וכבר מתחילים לראות ניצוצות של בגרויות.
למשל היום היה לנו יום עיון בלשון.
יש לנו כבר מיקודיות לרוב המקצועות של השנה.
קיבלנו כבר לוח מבחנים שגם כתובים בתוכו כבר מתכונות ובגרויות.
בקיצור-בגרויות!!!!!

בקיצור יש הרבה דברים לעשות,ועכשיו צריך להתחיל להשקיע קצת יותר בשביל לקבל ציונים טובים שיעזרו לי בשנה הבאה.
אני רק מקווה שאני אצליח להשקיע כמו שצריך כי אני עצלן שלא מהעולם הזה (:

עוד פחות מחצי שנה כיתה יא' שזה האמאמא של הבגרויות והלחץ.
ואחרי זה יב'...איך אני מחכה לכיתה יב'.יותר קל מיא' ויש לי הרגשה שגם יותר מי' קצת (:

אז יש לכם טיפים לבגרויות וכל החרטה הזאת?
או שסתם תספרו לי איך הולך/הלך לכם עם בגרויות?*

*אני מרגיש כאילו אני כותב עכשיו שאלה לנושא החם של ישרא (:
נכתב על ידי , 17/3/2013 21:37  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש פסח
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אָסִיף. ב-20/3/2013 18:52



Avatarכינוי: 

בן: 27

MSN: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSomeone who writes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Someone who writes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)