לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

writing is life


"אנחנו לא עושים דברים מהר מדי, אנחנו פשוט רוצים להספיק כמה שיותר"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

התקשורת ה"שמאלנית" היא בכלל ימנית!


אני חושב שהתקשורת בכלל ימנית.

כן, כן. מה ששמעתם.

ynet,mako וכל ערוצי התקשורת, הם בכלל ימניים.

למה אני חושב ככה?

שימו לב למבזקים ברוב האתרים:

"חשד להצתה בירושלים"

"אבנים נזרקו בחברון"

"ניסיון דקירה בלב הבירה" 

ועוד ועוד ועוד,ובכלל לא רשום מי מנסים לעשות את כל המפגעים האלה.

למה?כי ברור לנו שהם ערבים!לכן עורכי החדשות אומרים לעצמם "כולם יודעים שאלה ערבים,ואני במילא צריך להגיע מוקדם הביתה, אז נוותר על הקטע שאומר מי עשה את זה,כי ברור לכולם מי זה היה"

 

אבל שהם מדגישים שהמפגעים הם מתנחלים,או יהודים,או כל שם תואר אחר,זה בגלל שזה בכלל לא דבר שכיח!אף אחד לא מצפה מיהודי שינסה לפגוע באדם אחר,ולכן זה כל כל מפתיע ונדיר שחייבים לכתוב את זה!

 

מקווה שהצום עבר עליכם בנעימים,לי עבר טוב וכרגע יצאתי לחופש מהישיבה עד א חשוון :)

נכתב על ידי , 23/9/2015 23:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Someone who writes ב-30/9/2015 13:24



Avatarכינוי: 

בן: 27

MSN: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSomeone who writes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Someone who writes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)