לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חדשות השדה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

יום הולדת שנה לחדשות השדה עם מעל 500 תווים!


היי! הינה לכם יומהולדת שנה לחדשות השדה עם מעל ל500 תווים!

מקווה שתהנו בקטע זה!

יש כל מיני סיפורים ושירים שקראו לי וכל מיני דברים...

 

1.שיר- הגלשן שלי:

יום בהיר של שמש אין שום עננים

אני וכל החברה אל הים יוצאים

לקחנו את האוטו הבנות כבר שם

כשלחוף נגיע נוציא את הגלשן

 

פזמון:שוב אנחנו מתגלשים רוחבים

על הגלים הינה בא עוד גל גדול זהירות

רק לא ליפול מחוף בת ים אווווווווו עד

הרצלייה זה רק אני והגלשן שלי

 

מחכים במים שיבוא הגל אם הוא לא גבוהה

אז לא זזים בכלל רוח מנשבת והים גועש רק

לזה חיכינו אפשר להתגלש!!!!!!!!!!!!!

 

שוב אנחנו מתגלשים רוכבים על הגלים......

 

שמש כבר שוקעת והים נסגר כל אחד בבית

עצוב שזה נגמר זהו סוף החופש שוב ללימודים

אך לא יהיה בית ספר אם יש מחר גלים!

 

שוב אנחנו מתגלשים רוכבים על הגלים....

 

                     סוף!

 

2.תחרות חדשה!

 

היי! יש לי תחרות חדשה בישבילכם ואתם ממש

רוצים לדעת במה זוכים נכון? קודם תשלימו את התחרות:

1:תכנסו לאתר יויו בגוגל

2:תכנסו לבייצי הפתעהה של יויו בגוגל

3:תקליקו אל הבייצה:מינימק המשתמש של לולי

4:תעשו בייצה משלכם של פייסבווק

5:תשיגו כסף וירטואלי לקנות עוד בייצה

6:תקנו עוד בייצת פייסבוק!

  הסוף!

 

3.קטע שאמור להיות בבלוג-שדה חברתי

 

זה בעצם אומר לנו מה כדאי לעשות כדי

שחדשות השדה יהיה שדה חברתי?

זאת התשובה! כל אחד מכם ואחת מכן

יעשו תגובות טובות יוסיפו אותי לקבועים

ואז זהיועדד אותי אנ יכתוב אליכם דברים טובים

יעשה תחרויות ויחלק פרסים יראה לכם משחקים

טובים וככה יהיה מאוד מאוד כיף:-)

 

4.עיר וירטואלית מומלצת-שידוני

 

מה עוד לא מכירים את העיר הוירטואלית שידוני? כדאי לכם להכיר!

בעיר הוירטואלית הזאת אתם נרשמים ומציירים לכם חייה במחשב,

אחר כך אתם מציירים לה עולם ואוכל ושתייה,אחרי שאתם עושים את

זה יש באפשרותכם לצייר עוד חייה שתביא חברה לחייה האמיתית שלכם

כל יום תהיה לכם משימה חדשה בשידוני,אם אתם רוצים עוד עולם לחיות

שלכם אתם יכולים לבחור את זה ואז אתם מציירים עוד עולם,כשאתם

עושים עולמות אתם מקבלים גביעים על הגלקסייה שלכם,אתם יכולים

לקבל גביעים גם על ציור נגיד ציור עולמות,ציור חיות,ציור מכוניות,ציור בגדים,

ציור אוכל ועוד! יש גם גביע חברות שכדי להשיג גביע חברות אתם צריכים להיות

חברים של שידוני אחרים אתם בטח שואלים את עצמכם איך נהיים חברים של

שידוני אחרים? צריך להיות חברים שלהם במציאות לכתוב בדואר את שם

המשתמש שלהם ולהגיד להם לכתוב את שלך ואז אתם חברים! כל פעם

שאתה מוסיף חבר או פעמיים שידוני מביא לך מתנה שהיא דמות חדשה

מעוצבת ויפה מאוד.כשאתה עושה דברים בשידוני עם החבר שלך ושולח לו הודעות

זה מעלה לך את הגביעי חברות בשידוני,יש עוד גביע 1 גביע משימות שזה פשוט אתה

רק צריך לעשות משימות חוץ מזה יש עוד דברים שאני רוצה לספר בשידוני אבל אני

יספר אותם בפעם אחרת אני מקווה שהחודש תהנו:-):-):-):-):-):-):-):-)

 

5.ראיתי ש79% מישראל עצובים שגאליס עונה 2 נגמרה אז החלטתי כדי

שתזכו את גאליס לעשות כמה דברים טוב יש אתר שקוראים לו יויו באתר שקוראים

לויויו יש בניית אתרים בבנית אתריםיש המון המון אתרים של גאליס את תסתקלו

במובילים בכניסות החודש בטח תראו אתר מעריצים של אליאנה תדהר מגאליס

שמה אין רק דברים על אליאנה אלא גם המון דברים על גאליס בנוסף יש 28%

אחוז מישראלל שלא ראו את עונה 1 אולי גם אתם כי עונה 1 גם מאוד מעניינת.

 

6.שתף בשדה

 

אתם בטח שואלים אותכם מה זה אומר אני יומר לכם זה אומר ש.. נכון שלבלוג שלי

קוראים חדשות השדה? אז אתם מוזמנים להוסיף קטעים בתגובות לבלוג שלי

ככה כל אחד מכם מביא קצת ומקבל הרבה ובשפה מיוחדת של הבלוג שלי כל

אחד שותל שיח אחד ויוצא שדה שלם!!! אז החלתטי לעשות הגרלה מיוחדת מאוד

לחמש הקטעים הבאים,כל אחד מכם מוזמן לכתוב קטע בתגובה אם שמו\שם הבלוג\

מספר בלוג והקטעים הכי טובים יבחרו להופיע ביום ההולדת של חדשות השדה.

 

 

7.הקטע של ________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

 

8.הקטע של _________

____________________________

____________________________

____________________________

_____________________________

_____________________________

____________________________

 

9. הקטע של _________

___________________________

___________________________

____________________________

______________________________

_________________________

____________________________

___________________________

 

10 הקטע של _______

__________________________

_________________________

______________________________

_________________________

______________________

__________________________

___________________________

________________________

____________________________

 

11 הקטע של _________

___________________________

___________________________

____________________________

___________________________

____________________________

__________________________

__________________________

_________________________

__________________________

 

בקרוב עוד!

נכתב על ידי תותיו , 14/8/2012 10:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/8/2012 13:22
 



סליחה שלא ביקרתי המון זמן באתר....


אבל יש לי פיצוי פצצה! עיר וירטואלית חדשה שאני בעצמי יצרתי!

היכנסו לגוגל כתבו "העיר הוירטואלית לולי דף הבית הראשון שלי"תופיע לכם אפשרות העיר הוירטואלית לולי לחצו שם

ותראו עיר וירטואלית שלא יאמן!

בנוסף אני מוסיפה רשימה חדשה שנקראת "יום הולדת לחדשות השדה"

שם תוכלו להנות ולשמוע אל אירועים שקשורים לימי הולדת.

וגם תהיה עוד רשימה שנקראת "מה חדש?" למה אני קוראת לה ככה?

כיאין לי באמת הסברים איך לקרוא לה ברשימה הזאתי יהיו כל מיני חדשות

מענינות ואת הדפים האלה כמו זה אך מדי פעם הקטעים עלולים להעלם ברשימה

מקווה שתהנו!

נכתב על ידי תותיו , 14/8/2012 09:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





463
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט , בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתותיו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תותיו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)