לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הדרך ארוכה ומפותלת...


הדרך ארוכה ומפותלת... זהרו לא לחטוף בחילה בדרך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

baby its cold outside


נדבקתי לשיר מקסים שהוא אחד הדואטים היפהפיים ביותר שאי פעם נוצרו.
גם טינטן אוהב. [לפחות לא משמיע נהמות מחאה.]


נו טוב, גם ההריונית בגלימאניה.

שבוע הבא - שבת הבאה למען האמת - אני נוסעת לדרום לבקר את השף ואת הבחור.
מקווה שהנסיעה תעבור בשלום...
היא תעבור כי אני החלטתי...

הלכתי להתקלח ולאסוף את המעיל שלי מניקוי יבש.
מעיל עור יפהפה.
לילה טוב חברים...
מהריונית וטינטן
נכתב על ידי הריונית , 15/1/2012 15:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי ידיד ושמו טינטן....


יש לי ידיד ושמו טינטן
והוא קטן קטון קטן
והוא קטן קטון מאוד
והוא שלי והוא בסוד...

==============================

יש תמונה של טינטן...
והוא בגודל של בוטן...
והוא בן 7 שבועות ו-4 ימים...


בחוץ

בפנים, בתוך הכתם השחור בצורת הטיפה.


איזה חמוד טינטן....
לילה מדהים חברים...
הריונית
נכתב על ידי הריונית , 8/1/2012 22:28  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I got the mooooooves...like Jagger


בהריון, ללא אלכוהול, ברעב ובקור קרעה ההריונית ארבע כוסיות דקיקות וארוכות שיער בלרקוד בלי לחשוב.

 

אתמול הייתה מסיבת יום הולת 21 לאחד הידידים שלי, מיותר לציין שהכל שמחו ושתו עד-לא-ידע...

באיזשהו שלב שמו מוסיקה ושתי כוסיות דקיקות התחילו לרקוד.

הן החליטו לעשות ביניהן תחרות מי רוקדת יותר באומץ ויותר סקסי.

הצטרפו אליהן עוד שתיים.

באיזשהו שלב הבחור שארגן את המסיבה [להבדיל אלף הבדלות מהבחור שחגג יומולדת] הודיע לי שאני מצטרפת אליהן לרקוד.

בהתחלה לא רציתי אבל וואלה, השתלם.

כולם החליטו פה אחד שאני רוקדת יותר נועז וסקסי ושאר קריטריונים מהכוסיות הדקיקות.

כמה כיף להרגיש 100% אישה...

 

הריונית...

נכתב על ידי הריונית , 8/1/2012 09:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה.......... וואו.


השף אסף אותי מהבית ונסענו תל אביבה.
במהלך חיפוש ממושך אחר חנייה ליד שתי המסעדות החביבות על השף [ארנסטו ו-קימל] שהעלו סרק, החלטנו להעמיס עצמנו חזרה למכונית ונסענו לזוזוברה.
מאחר והשף הוא שף ברשת שהזוזוברה היא חלק ממנה, זכינו לכמה פינוקים קטנים...
האוכל לא היה "וואו".
אבל הקינוחים היו חמודים והשירות היה מעולה.
השף אכל אורז פיקנטי עם בשר בקר ושאר ירקות ואני אכלתי נודלס חריף עם עלי מנגולד, פטריות ובייקון.
לקינוח הוא לקח מעיין מוס שוקולד עם בננה ספליט מעליו ואני לקחתי עוגת שוקולד-קרם ברולה [שכבת שוקולד, שכבת קרם ברולה בטעם קפה].

עברנו אחר-כך במסעדה נוספת של הרשת רק כדי להגיד שלום.
כרגיל חשבו שאנחנו זוג. מצחיק.

השף הסיע אותי הביתה.
הוא חנה 50 מטרים מהבית שלי [חשש אבא] וכיבה מנוע.
ישבנו במשך חצי שעה ברכב ופטפטנו.
אחרי זה נשקתי ללחי שלו ובאתי לצאת מהמכונית.
אבל לשף היו תוכניות אחרות.
הוא נישק אותי בלהט. אפילו בתשוקה.
ומאוחר יותר שלח לי אסמס: "שיהיה לילה טוב, אני כבר מחכה שתבואי לעיר שלי, תצליחי לפנות לי מקום בין כל הפגישות שלך?"

היה לילה מקסים.
אך....
אתם הגברים....
זוג שדיים נחמדים זקורים מולכם במחשוף ואתם מסוגלים לעוט עליהם בלי לחשוב פעמיים...
כמה נחמד שהשף קורא פה...
הריונית
נכתב על ידי הריונית , 6/1/2012 08:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארוחת ערב עם השף...


הערב בתשע השף אוסף את ההריונית והם נוסעים לאכול ארוחת ערב.
בין ההריונית לשף יש מתח מיני מטורף ששניהם רוצים לממש ולא ממש יכולים.
זאת אומרת, הם יכולים, אבל הוא מפחד להתעמת עם אבא של ההריונית.
ודיי בצדק.

השף היה בעבר הלא-כל-כך רחוק שותף עסקי של אבא של ההריונית.
וחבר קרוב.

השותפות פורקה, העסק נמכר, אך הידידות והמתח המיני בין השף להריונית נשאר עומד על כנו.

ההריונית תלבש שמלה ארוכה עם מחשוף עדין ונעלי עקב נמוכות.
השף בטח ילבש כהרגלו בקודש מכנס עבודה שחור או ג'ינס וחולצת פולו שחורה או כחולה.
השף יגיד שהיא נראית מהמם, כרגיל והיא תחמיא לו שרזה/השתזף או תנזוף בו שהוא נראה ממש עייף ושהוא צריך להשקיע יותר שעות בשינה.

הם בוודאי יאכלו באיזו מסעדה פלצנית וההריונית תנסה לשלם על חלקה והשף יבטל אותה במחי יד וישלם את החשבון, כרגיל.
הוא רומנטי ועדין ומתחשב ואוהב כלפיה אבל הוא מסרב לעשות משהו ולו הכי קטן כי הוא מפחד מעימות עם אבא שלה.
חיבוק הוא בקושי מחבק.

אחד הימים ההריונית נשקה ללחיו של השף וזוית שפתיה נגעה בזוית שפתיו.
הוא הרגישה את שפתיו נעות מעט כלפי שפתיה אבל היא עצרה את עצמה.
היא לא הייתה צריכה לעצור.
היא הייתה צריכה לנשק אותו.
אבל היא הייתה ממש מייד אחרי פרידה ופחדה שזה יכאיב לשניהם. לה ולשף.

כמה טיפשה היא יכולה להיות?
באחד הימים היא אמרה לו בפה מלא שהיא הציבה לעצמה מטרה להשכיב אותו כשהיא תגיע לעירו.
היא צחקה והוסיפה שמבחינתה גם אם היא רק תמצוץ לו בסופו של דבר, העיקר שגרמה לו להיכנס לאקט מיני איתה.
הוא חייך חיוך ממזרי ואמר לה שאין סיכוי שזה ייגמר רק במציצה כי מי שאיתו במיטה גם נהנית ויהי מה.
היא חייכה חיוך מבין ושלחה אותו לדרכו.

היא יודעת שנשיקה היא יכולה להוציא ממנו בקלות.
גם אוראלי הדדי כמעט בוודאות.
אבל היא רוצה יותר מזה.
היא רוצה מין של ממש.
היא רוצה להרגיש אותו בתוכה.
היא רוצה ללפות את גבו בחוזקה בזמן שהוא רוכן מעליה ואיברו נכנס ויוצא.
ואולי בעצם...
לפעמים סקס זה רק תירוץ בשביל לקבל חיבוק...

אבל כל זה לא משנה כרגע...

לפני שנה פחות שלושה חודשים, אמרה לו שהיא רוצה לשכב איתו.
ביקשה, התחננה, דרשה.
הוא דחה אותה בלי להסביר.
עכשיו הוא אומר למה וזה קצת עצוב לה.
ההריונית יודעת לשמור על דיסקרטיות.
 האם השף לא?
נכתב על ידי הריונית , 5/1/2012 19:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעשה בהריונית רעבה ובאילתור.


היו הייתה פעם הריונית אחת רעבה.
להריונית היה מטבח נאה ומעוצב בטוב-טעם.
אותה ההריונית נכנסה למטבחה המעוצב והחלה לאלתר.

שני בצלים בינוניים נחתכו עד-דק ונזרקו לתוך שמן זית שחומם מראש בסוטאז' [הכלאה בין סיר למחבת].
שישה תפוחי אדמה גדולים קולפו, נחתכו לקוביות והונחו אחר כבוד על הבצל שהזהיב מעט.
גזר גדול, קלוף אף הוא, נחתך למטבעות והונח גם הוא בסוטאז'.
שני שורשי פטרוזיליה קטנים ושטופים נקצצו עד-דק והצטרפו אל הכבודה.
שתי כפות פפריקה וכף פלפל-ג'ומע נוספו יחד עם כפית וחצי מלח ושלוש כוסות מים רותחים ומכסה סגר על הכל.
לאחר רבע שעה הוסיפה ההריונית שש שוקיים טריות ויפות של עוף, כיסתה אותם ברוטב שהחל להדיף שלל ניחוחות וסגרה את המכסה.
לאחר חצי שעה, לכשתפוחי האדמה הראו סימני התרככות, נוספה אפונה לכל התבשיל.
ההריונית ערכה שולחן לה ולשותפתה לדירה והגישה לכל אחת שתי שוקיים זהובות עם תוספות מלוא הצלחת.
השותפה וההריונית נהנו מארוחה טעימה ועשירה בטעמים.

זהו המעשה על ההריונית הרעבה והאילתור המוצלח...
ולכם הרעבים,
לילה טוב,
מהריונית אחת שבעה.
נכתב על ידי הריונית , 4/1/2012 22:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Mistreated, miplaced misunderstood


"Mistreated misplaced
Misunderstood
Miss knowing it's all good
It didnt slow me down."

אני לא באמת לבד.
אבל אין סביבי ממש אנשים שאותם אני רוצה סביבי.
והכי חשוב - אלו שלא יודעים על ההריון הם אלו שאני רוצה שיידעו...

אני מזייפת מחזור כבר שלושה ימים כדי שאבא לא יחשוד...
סיפרתי לו שאני מפסיקה לעשן כדי לעזור לזוגתו להפסיק...
אני עם בחילות והקאות בבקרים בגלל "חוסר ברזל.. הנה! תראה את התוצאות של הבדיקות האחרונות!"
אני לא ישנה טוב בלילות כי כואב לי הגרון/הגב/הבטן/היד/יש לי התקף אלרגיה...
אני מתנפחת כי השמנתי וכי אני במחזור...
אני שונאת לשקר לאבא שלי אבל כרגע אין ברירה...
הוא יאמר לי להפיל ואם אפיל אין סיכוי שיהיה לי אחרי-כן ילד. לא בלי התערבות מדעית ותרופתית וכספית.

אני מרגישה זוועה למרות שמשדרת כלפי חוץ שהכל בסדר...
אין לי ממש מה לעשות אלא לחכות עד שיהיה מאוחר מכדי להפיל...
וכרגע צופה בסדרה "GLEE" ומשועשעת מהביצועים הכושלים והפחות כושלים ומהדרמות הקטנות בסדרה.

זקוקה לחיבוק.
יש מתנדבים?
הריונית.
נכתב על ידי הריונית , 3/1/2012 22:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תחפש רחוק...


"אל תחפש רחוק, תישאר קרוב, כי ככה זה, לאהוב את עצמך"

היו לי כמה בלוגים אבל בכולם אבא שלי גלש.
את הבלוג הזה אני לא רוצה לחשוף מהר כל-כך.

שמי לא חשוב.
אני בת 19 וארבעה חודשים, 1.70 על 68 קילוגרם ובשבוע ה-7 להריון.
אני לא מנסה להסתתר מאף אחד, אולי קצת מאבא שלי.
אז אין סיבה שלא תקראו...

הבלוג הזה ילווה אותי בתמונות ובחיוכים ובכתיבה ובפריקה לאורך ההריון ואל הלידה ואולי גם אחריה.
תתמכו? הלוואי.
שלכם,
ההריונית.
נכתב על ידי הריונית , 2/1/2012 22:26  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הריונית

בת: 31

תמונה




264

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להריונית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הריונית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)