לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג כמו על בסיס כמו הבלוגים האחרים . מתאר את חיי כפשוטים אך יוצאי דופן כשאתה מציג ללא צינזור או השמטה. יומן מודרני לנערה ,עם הרבה רגשות סוערים וחברים וחברות סביבה.

Avatarכינוי:  The little nyna cat

בת: 27

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012


סעמק ,הרגע ניקיתי את הבית בדיוק כמו שההורים מבקשים וזה דבר מינימלי שהם מבקשים אז אין לי בעיה עם זה.יש לי בעיה שעם זה הם צורחים על אח שלי ,שהוא אחרי לימודים ומצב רוח רע והוא בכיתה ז'.
ואבא שלי התחיל להיתעצבן עליי,
"למה את לא מחליפה מים בדלי?!"
"חיכיתי כמו שהבטחת שאתה תחליף"
והוא שואל אותה שאלה ואני עונה אותה תשובה רק מנוסחת בצורה שונה.
אחרי ריב ענק ושצעקתי אליו
"כל יום אתה מאכזב אותי מחדש! אפילו המשפחה שלך ,סבא עשה לי פרצוף שאמרתי שאני 4 יחידות מתמטיקה! אתה חושב שזה נעים!? "
ואחרי זה סגר את הדלת לי והוא מתעלם ממני ,הוא יודע שזה נכון אני הייתי מציאותית אמרתי עוד כמה דברים שדי שכחתי שקרה מלפני 5 דקות.

בכל מקרה היום היה כרגיל ,בית ספר וזה.
הגעתי ואני ישר שומעת בנות צוחקות בכיתה,אבל צוחקות ממשהו רציני אלה מטימטום מוחלט ,שיהיה.
היום היה לנו שיעור ספורט מטורף, דרך אגב תיזוכרת לעצמי
* אל תישכחי כל יום להביא לפחות 2 תחבושות לבית ספר *

המורות לספורט שמו מוזיקה ,וכולן רקדו ,כל הבנות .ריקודים לאטיניים כאלה,שמה הקשר למוזיקה ? אלוהים יודע
אה והבנתי שבגלל שאני לא משוחררת ,אף אחד לא יכול ככה באמת להיתחבר אליי.
אבל מה לעשות זה אופי חזק מהמשפחה ,
ואני חייבת להמשיך איתו אם אני לא רוצה למצוא את אצלי בתחתית ,וחוץ מזה הציניות שלי מול כל מיני ידידים וידידות שלי עושה לי טוב.

בסוף השנה יש נשף , תאמת אני לא באה בשביל הפוזה ולא ניראה לי אני יבוא בכלל. אני מרגישה שזה ביזבוז זמן,עם לשיכבה אני לא מצליחה להיתחבר אז איך בכלל לנשף אוכל?
המוזיקה של הרמיקסים והדאבסטאפים אני אוהבת
את האנשים שמה לא ממש ,אני מעדיפה לבוא למועדון של אנשים שאני לא מכירה ואז אני ירגיש יותר חופשית אבל השיכבה שלי?!
לא ניראה לי.

אפשרויות צבע שימלה-
סגול
שחור
כחול
או משהו אקזוטי
בכל מקרה לעכשיו זהו אין לי ראש לכתיבה
נכתב על ידי The little nyna cat , 4/1/2012 18:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

88

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe little nyna cat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The little nyna cat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)