לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2016

צדקתי.


אתמול חזרתי לדירה וממש התעצבנתי ממה שגיליתי,
משהו שציפיתי שיקרה לא קרה, וכמובן, מחשבה שלילית אוטומטית האשמתי בלב את השותפה,
אחרי שנשמתי כמה נשימות ונרגעתי אמרתי לעצמי, אל תכעסי עליה ישר בלי שביררת באמת מה הסיבה לכך.
אז היום הלכתי לעבודה ושכחתי מכל העניין.
כשחזרתי שאלתי אותה מה היה
פלא.
צדקתי.
בגלל קטנוניות מהצד שלה מה שהיה צריך לקרות לא קרה.
זה לא שהיא לא יכלה, זה לא שהיתה לה סיבה פיזית או אמיתית.
פשוט נתפסה למילה, במקום לחסוך לשתינו כאב ראש.
וזה כל כך מעצבן אותי! מה הבעיה שלך?!
זה גרם לי להגיד לעצמי לא לסמוך עליה עם כלום בדירה,
וזה לא נכון, כי היא באמת אחלה שותפה וחברה,
אבל דברים כאלה, קטנים אבל גדולים, יכולים ממש להרתיח אותי.

וואי, הייתי ממש צריכה להוציא את זה לאנשהו.
תודה לישאבלוג ♥ 




רק להמחיש את תחושותי..


♥ Topsy Kretts ♥


 
נכתב על ידי Topsy Kretts , 29/7/2016 17:24   בקטגוריות אישי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)