לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2016

חיוך של ג'נטלמן.


אתה לא יודע את זה עלי,
אבל אני אוהבת להסתכל עלייך מגלגל סיגריה.
אני לא אוהבת מעשנים, יש אנשים מעשנים שאני אוהבת, כן,
אבל אני לא אוהבת את זה, זה מסריח, זה לא נחוץ, זה לא בריא.
אבל להתסתכל עלייך מגלגל סיגריה אני אוהבת,
למען האמת אני אוהבת להסתכל עלייך עושה משהו בריכוז,
יש לך מין אש בעיניים, כמו שיש כשעושים משהו שאוהבים, משהו שיש לנו תשוקה אליו.
 
משום מה חרוט לי בזכרון היום ההוא שישבנו בחוץ.
קור נוראי (שאני אוהבת), 
אתה בחליפה, הכי יפה מכל החליפות שראיתי באותו הערב,
אני עם השמלה בכחול כהה שלגמרי לא מתאימה למזג האויר.
שם עלי את הג'קט שלך ומגלגל סיגריה.
אבל יותר מהסיגריה אני זוכרת את החיוך שלך,
מין חצי חיוך כזה תוך כדי שיחה, מהטובות שהיו לי,
הרגשתי שייכת במקום הכי זר.
 
מה שיפה בזכרנות, זה שהם לגמרי שלנו.
לפעמים הייתי רוצה להיזכר ברגע, אבל מהעיניים של השותף לזיכרון,
זה יכול להיות אחר לגמרי, זה יכול להיות דומה כל כך.
זה מדהים.
 
אני לא בטוחה שאתם יודעים כמה כח יש לחיוך,
אפילו אחד קטן.
 






♥ Topsy Kretts ♥


 
נכתב על ידי Topsy Kretts , 30/7/2016 14:06   בקטגוריות אישי, זכרונות, תהיות, אהבה ויחסים, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)