לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

9/2016

להרגיש שייכת.


בא לי להיות שוב זרה במקום כלשהו כדי להרגיש שייכת.
כמו באפריל.

אבל עכשיו מה שיש לי זה את הדירה המקסימה הזאת, המרפסת,
אנשים עוברים ברחוב בדרך לאיזה פאב או מסעדה
ואני יושבת וחושבת עם מי אני יכולה לתקשר, בכח.
מי יענה לי להודעה, עם מי אפשר לדבר?
כמו בסימס, שיש את הפסים שצריך למלא בירוק, אז יש את ה- social
כנראה שחסר לי.

חסר לי עומק, שוב.
שיחה, כמו עם השכן שהוא חבר,
כמו עם בנאדם קרוב, לא יודעת כמו עם מי.
אולי כמו עם כל אחד.
אולי כמו עם אף אחד.

שולחת הודעות, אף אחד לא עונה.
כל אחד בשלו, עובדים, ישנים, מבלים.
חיים

מה קרה שהחברה הכי טובה שלי היא החתולה?
זה עצוב.
כי אני מוצלחת בסך הכל, ככה אומרים לפחות.

חברי העט שלי בטח מאוכזבים ממני, להם אני לא כותבת.
ואין לי סיבה. לפחות לא סיבה טובה.
אני דווקא מאוד מעריכה אותם ואוהבת לכתוב להם.
וזה לא שהם שמונה, הם בסך הכל שניים ואני לא מצליחה לשמור על קשר רציף.

לא רוצה ללכת לישון,
אפילו חשבתי לצאת לפאב פה בפינה סתם לשבת קצת לבד אבל לא באמת לבד.
חסר.
חוסר.

נזכרתי באחותי (אין לי אחות), איך היינו יושבות בבניין שלא סיימו לבנות, כמעט כל ערב,
כשעוד היינו חברות טובות, מתישהו בתחילת התיכון אולי אפילו קצת לפני,
היינו ילדות בעצם.
אני אפילו לא זוכרת על מה היה לנו לדבר כל כך הרבה,
בטח על בנים.
אני לא אוהבת בנים, למה אני לא יכולה להכיר גברים?
יש כאלה בכלל?

איבדתי את הקו,
אז אני פשוט אקטע אותו.
עד הפעם הבאה ♥








♥ Topsy Kretts ♥


נכתב על ידי Topsy Kretts , 1/9/2016 23:17   בקטגוריות איבוד, אישי, בלאגן, זכרונות, תהיות, תקופות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)