לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

10/2016

עברה שנה.


השנה הזאת עברה ממש מהר,
ככה זה מרגיש לי.

חזרתי לפוסט משנה שעברה,
ולמען האמת אני לא מרגישה כאילו היה שינוי רציני.
אז כן,
עברתי לעיר, החלפתי עבודה,
עברתי דירה בתוך העיר,
התקבלתי ונרשמתי ללימודים,
אבל משום מה אני עדיין מרגישה קצת במקום, כנראה שזאת תחושה פנימית.

האיחולים שלי משנה שעברה:
"עכשיו כשהשנה החדשה נכנסה מה אאחל לעצמי?
לדעת תמיד מה נכון לי, יותר מזה, להקשיב לעצמי- כי אני לרוב יודעת את התשובות.
ללמוד ולהתפתח בעבודה החדשה.
להחליט סופית מה הכיוון שלי בלימודים וללכת עם זה.
להיות סבלנית, זו החולשה שלי ואין סיבה.
למצוא את mister right כי די, מאסתי בבחירות שלי עד כה, ובינואר אני כבר 24, השעון לא יעצור.
לא להתייאש, להאמין בטוב, להיות כמו מי שמסמלת בשבילי את השלמות, לעשות תמיד את הדבר הנכון.
להיות מאושרת.
לעשות מה שטוב לי. "

לרוב אני מקשיבה לעצמי, לפחות יותר מבעבר, למרות שתמיד יש נפילות.
ללמוד ולהתפתח בעבודה החדשה?
למדתי שם המון, עבדתי עם אישה מדהימה שלימדה אותי המון,
וחלק מההחלטה שלי על הכיוון בלימודים הייתה בעזרתה,
אז למרות שעבדתי שם פחות מחצי הזמן שהיה בתכנון, למדתי המון.
סבלנות? אני מסגלת לעצמי לאט לאט.
מושלמת אני לא, מאושרת אפשר להגיד שכן,
עושה מה שטוב לי, משתדלת? אבל להשתדל זה לא מספיק.

לא יודעת עד כמה התקדמתי,
למרות שכל התקדמות זה משהו.

שתהיה לנו שנה טובה,
שנה של אהבה,
שנה של הצלחה ושגשוג,
שנה של למידה והתפתחות,
שנה של אושר מלא ♥ 









Topsy Kretts


 
נכתב על ידי Topsy Kretts , 5/10/2016 18:56   בקטגוריות אישי, זכרונות, תהיות, תקופות, אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)