לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2016

הגבולות מטשטשים.


או שזה רק אצלי, או שאני לא מבינה איפה הגבול שלך עובר.
כמו שכתבתי בפוסט הקודם.

רוצה גבולות רגשיים אבל בא לכאן בלי מטרה מיוחדת?
איפה זה מסתדר?
להיות יחד סתם ככה, כי רוצים, זה לא העלמות הגבול במהותו?

אז כן, אני אשמח שתבוא,
יותר מצריכה את החיבוק הזה כרגע.
אבל זה מטשטש לי את הגבול, הגבול שאתה ביקשת.
לא יודעת מה לחשוב.
אתה מתחיל עם להיפתח, שזה משהו שהזהרת שאתה לא עושה,
ממשיך עם סתם לבוא, לא למטרה מיוחדת.
ואני נאבקת בעצמי לא לצפות.
לכלום.
רק להיות.
לתת חום, לתת מקום.
בלי ציפייה.
אבל אני צריכה שתגיד את זה.
תגיד לי אל תצפי.
תגיד לי אני סתם ככה, זה לא אומר כלום.
או את ההפך.
אבל שאני לא אצטרך לנחש.
אבל אתה לא תגיד אם אני לא אשאל.
ואני כנראה לא אשאל.

תבוא היום, אני רוצה. צריכה.
ואני לא אצפה. מבטיחה.
אפילו שעושה לי טוב, המילים, והתחושות שאתה מעביר בי.

אני לא שוכחת שהציפיה היא הבעיה הכי גדולה שלי.
כגודל הציפיה גודל האכזבה.
אבל אני מבטיחה. מבטיחה לא לצפות.

 

 


 

 

♥ Topsy Kretts ♥

 

 

 

נכתב על ידי Topsy Kretts , 7/12/2016 20:57   בקטגוריות אישי, תהיות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)