לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2017

חצי שנה.


נעלמתי לחצי שנה.
ולפני כן לארבעה חודשים.
במצטבר זה עשרה חודשים של דממה.

רק שלא באמת נעלמתי.
מכאן כן, לגמרי.
אבל החיים לא נעצרו ולא נעלמו ממני לרגע.

הייתי כל כך בתוך מה שקורה, שלא היה לי רגע לשבת ולעבד את הכל,
לא היה לי רגע כי בין הלימודים לעבודה באמת שלא מצאתי רגע לנקות כאן את הראש.
אני יודעת מה אתם חושבים, אבל חופשת סמסטר התחילה כבר מזמן, ובטח שהיה לי רגע מאז.
אבל לא, לא באמת.
וחוץ מזה, פעם כתבתי על זה שקשה לי לכתוב בדירה כשיש לי שותפה, שאני לא מרגישה מספיק פנויה לכתיבה בגלל זה.
אז אלא הסיבות, 
כנראה.
בכלל לא בוודאות, אולי פשוט הייתי צריכה קצת הפסקה. 
ואולי באמת לא הייתי פנויה לזה, בראש, בלב, בקצב החיים.

אבל הנה אני פה.
עברתי דירה, 
אני לא אפרט לאן ועם מי, אבל זה חדש דנדש, וזה אחד הדברים המיוחדים שהתחלתי בחיי.

קרו כל כך הרבה וכל כך מעט דברים בחצי שנה האחרונה, שאני לא יודעת איך לסגור כאן את הפער,
אני גם לא באמת רוצה.
אבל מקווה שהנה, פרק חדש בבלוג.


אפשר לומר שהתגעגעתי ♥








♥ Topsy Kretts ♥

 

 

נכתב על ידי Topsy Kretts , 16/10/2017 13:46   בקטגוריות איבוד, אישי, על עצמי, תהיות, תקופות, אופטימי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)