לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2017

מה הקטע של בנות?


אני שונאת דרמות. שונאת.
אני תמיד מתרחקת מדרמות, מויכוחים מיותרים, מריבות, אגו.
אצלי אם קורה דבר כזה זה רק מאי הבנה, וגם אז אני פוטרת את זה כמה שיותר מהר.

...

נכנסתי לאיזה פינה עם חברה טובה שלי מהעבודה,
באמת חברה טובה, כמו אחות (אף פעם לא היתה לי אחות אבל, אז אין לי השוואה טובה).
אני לא מצליחה להבין איך זה קרה או בכלל, מה קרה.
תוך כדי העבודה פתאום היא התעצבנה עלי, וכשהיא מתעצבנת היא פשוט מפסיקה להגיב אלייך.
כשניסיתי לברר מה עשיתי לא בסדר היא פשוט לא הסכימה להתייחס אלי,
זה קטע אצלה שכשהיא מתעצבנת היא פשוט צריכה ספייס עד שהיא נרגעת. מקובל.

הבעיה היא שבאמת לא מצאתי הסבר לכך שפתאום היא הגיבה אלי ככה,
לא עשיתי שומדבר שונה.
כשדיברתי איתה על זה בסוף היום גם לה לא היה הסבר,
אז מה אני אמורה לקחת מזה? איך אני יכולה לדעת להימנע מהתנהגויות מסוימות שלי בעתיד.
איך לעזאזל אני לא נכנסת לפינה הזאת שוב?

זה לא לגמרי כל הסיפור,
היה לי ממש קשה באותו היום, ממש נלחצתי באותו הרגע שלא הבנתי למה היא מתייחסת אלי פתאום ככה,
בקרירות, כאילו עשיתי משהו לא בסדר. אפילו בכיתי כשהלכתי הביתה (זה עד כמה אני רגישה).
אני עד עכשיו לא מצליחה להבין מה קרה שם, וזה משגע אותי שהיא ממשיכה עם זה ולא יכולה להסביר לי למה.

היום עבדנו יחד ולא החלפנו מילה.
טוב אולי מילה אחת.
בבוקר כשהגעתי ניסיתי להיות רגילה, נחמדה.
קיבלתי קרירות בחזרה, אז פשוט בהמשך היום לא ניסיתי, התרחקתי.

אני באמת מקווה שזה יעבור לה,
לא יודעת להתמודד עם השטויות האלה, או שתגיד לי מה הבעיה, שנוכל לפתור אותה,
או שחלאס.
לא יודעת מה להגיד.

לעסתי את הנושא המעצבן הזה יותר מידי ביומיים האלה,
ועם הפוסט הזה אני לחלוטין משחררת את זה ודי, מספיק.







♥ Topsy Kretts ♥

נכתב על ידי Topsy Kretts , 17/10/2017 21:28   בקטגוריות אישי, בלאגן, כאב, עבודה, שחרור קיטור  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)