לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2017

אתה לא יכול להגיד לי את זה.


תפסתי את עצמי חוזרת על מנטרה ישנה.
נדב (שם בדוי כמובן, כהרגלי- עליו בהרחבה אולי בהמשך) אמר לי שאני הדבר הכי בטוח בחיים שלו כרגע.
שלא תטעו, אמנם אני מכירה אותו כבר מסוף מרץ, אבל אנחנו יוצאים בערך חודש, לא יותר.
באמת ששמחתי, זה היה דבר כל כך מתוק להגיד,
במיוחד כשהרגשתי שהוא קצת נעלם לי בימים האחרונים (אבל אולי זה סתם כי לא התראינו מיום חמישי).
בכל אופן, אמרתי לו את המנטרה,
'אוף'
'זה לא פייר'
'אתה לא יכול להגיד לי את זה'

ולמה? כי עוד כמה חודשים יש נקודת מפנה, סוף חוזה, בנקודה הזאת או שהוא נשאר כאן,
או שהוא עובר למרכז, אין איך לדעת.
אז זה לא פייר,
עד עכשיו כשהוא דיבר עלינו בזמן עתיד אמרתי לו אל תהיה בטוח, או, מי אמר שזה עוד יהיה ודברים דומים.
למה? כי אני שומרת את הציפיות מחוץ למשחק הזה.
הבעיה שזה לא משחק.
הבעיה,
כשהוא אומר לי דבר כזה מתוק ויפה זה מקפיץ ציפיות ואני צריכה להזכיר לעצמי שזה לא בטוח,
גם בגלל נקודת המפנה הצפויה להגיע, וגם בגלל שזה רק התחלה.
איך אתם חושבים שהוא הגיב?
'אז אני לא אגיד יותר דברים כאלה'
אמרתי לו שיגיד, ושאני שמחה לדעת,
ואמרתי לו בדיוק מה שזה גרם לי, על עניין הציפיות ועל עניין המעבר האפשרי.
אני שמחה שאני יכולה לדבר איתו על זה בגלוי, כי ככה זה צריך להיות,
עם כל דיבורי השטויות שלנו יש גם מקום להיות רציניים לרגע.

אז אוף, זה לא פייר,
אבל זה מה שיש כרגע.
וזה כיף לי שיש כרגע, אפילו שזה קצת מלחיץ, אפילו שאני לא יודעת מה זה אומר.








♥ Topsy Kretts ♥

נכתב על ידי Topsy Kretts , 25/10/2017 00:46   בקטגוריות אישי, על עצמי, תקופות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)