לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2018

אולי כדאי שאכתוב.


לא כתבתי הרבה זמן והאמת שלפני יומיים זה בער בי,
אבל הנחתי לזה אז זה קצת עבר.
אני מרגישה שהמצב הנפשי שלי מאוד רגיש כרגע,
כל דבר משפיע עלי והופך אותי מבפנים,
דברים נשארים איתי ומשפיעים על מהלך היום שלי ועל מצב הרוח.
אני מנחשת שזה קשור ללחץ בלימודים, לחץ כלכלי, מעברי דירה וזה שנדב רחוק ממני כרגע.
לא עשיתי פעילות גופנית כל כך הרבה זמן וללא ספק שזה גם משפיע.
מי שקרוב אלי באמת, והאמת גם כאלו שלא, אומרים שאני חייבת למצוא גם זמן לעצמי- לנפש.
הבעיה שבין הלימודים לעבודה אין לי רגע לנשום.
אני אפילו לא מצליחה לעמוד בקצב המטלות בלימודים, עוד רגע מבחנים ולא סיימתי עבודות הגשה.
אז הצלחתי לסיים לשלם שכר לימוד, זה גם משהו, לפחות אני יכולה לגשת למבחנים וזה לא חסום לי,
אבל מה עם העבודות? מה עם ללמוד למבחנים?
והם אומרים לי להקדיש זמן למה שעושה לי טוב..

איך?


איפה?


מתי?

 

 



 

 

♥ Topsy Kretts ♥

 

 

 

נכתב על ידי Topsy Kretts , 22/6/2018 15:22   בקטגוריות איבוד, אישי, בלאגן, תקופות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)