לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

להרים ידיים.


לפעמים פשוט בא לי לותר.
על מי אני עובדת, רוב הזמן בא לי לותר.
אני לא אוהבת להתאמץ.
אבל זה לא לגמרי נכון כי אני דווקא ממש אוהבת להתאמץ.
אני פשוט כנראה לא יודעת להסביר את העניין הזה, שבא לי לותר.
להרים ידיים.
יש דברים שאני פשוט לא יודעת איך להתמודד איתם, לא יודעת איך לפתור.
לא יודעת איך להרגיש או איך לא להרגיש.
יש לי רעש בתוך הראש, זמזום שלא פוסק.
פעם קראתי שיש אנשים ששומעים מוזיקה בתוך הראש, כשאין באמת שום דבר שמתנגן.
(הזיה מוזיקלית- מצב שבו אדם צלול מדווח על מוזיקה שמתנגנת בראשו, כאילו היא מגיעה ממקור חיצוני.
כל זאת מבלי יכולת לשלוט בה, לשנותה או להחלישה.)

בחיי אני חושבת שזה עדיף, עדיף מוזיקה על הזמזום הבלתי פוסק הזה.
ואני רוצה להרים ידיים, אני רוצה, למרות שזה הדבר האחרון שאני רוצה.
אני רוצה לותר.
לא להרגיש את המאבקים הפנימיים האלה, לא לחשוב עליהם. שהכל יבוא לי בקלות, בלי לחשוב, בלי להרגיש.
להתהלך בעולם הזה ושהכל יהיה פשוט.
פשוט.







♥ Topsy Kretts ♥
נכתב על ידי Topsy Kretts , 18/12/2018 13:58   בקטגוריות איבוד, אישי, כאב, תהיות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לזכור:


אם מאוחר והוא קם מחר מוקדם- לא להתקשר!

במיוחד אם הייתי בציפייה לדבר איתו כל היום, 

במיוחד אם אני מתרגשת.

שומדבר טוב לא ייצא מזה.

 

 



 

 

 

♥ Topsy Kretts ♥

 

 

נכתב על ידי Topsy Kretts , 24/7/2018 14:51   בקטגוריות אישי, אהבה ויחסים, כאב  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה קטע הזוי.


אתמול לפני שהלכתי לישון פתאום הרגשתי געגוע,

אז כתבתי לנדב איך אני מרגישה, ידעתי שהוא קם מחר מוקדם אז לא רציתי ממש להחזיק אותו ער.
אבל בכל זאת רציתי לשתף אותו שמשום מה אני מתגעגעת יותר מהרגיל.
איך שכתבתי לו התחלתי לבכות,
זה התחיל מכמה דמעות בודדות והתגבר לאט לאט.
לא רציתי להפריע לו כי הוא כבר היה במיטה, אז לא התקשרתי.

זה קטע, לא היה נראה לי הגיוני רמת האמוציות באותו הרגע אז נכנסתי לבדוק באפליקציה אם אני במקרה קרובה לביוץ

כי הורמונים תמיד מסבירים את הימים בהם אני נוטה לבכות ולהתרגש יתר על המידה,

אני בחורה רגישה ורגשנית בלי קשר, אבל לפני מחזור או בימים הסמוכים לביוץ אני פשוט הדבר הכי בכיין\ רגשן\ פגיע שתפגשו..

הפלא ופלא- צדקתי! לפי האפליקציה זה היום של הביוץ, הוא ולא אחר.

בכל אופן, נדבי הלך לישון, סגרתי את הפלאפון והרגשתי כל כך לבד- התחלתי לבכות בהיסטריה.

 

בבוקר כשקמתי הרגשתי סביר אבל אז פתאום שוב זה הגיע ופשוט בכיתי בהיסטריה, כמו ילדה אבודה.

הפעם כבר כן דיברתי עם נדב, דבר ראשון שהוא שאל זה למה לא התקשרתי אליו אתמול אם ככה הרגשתי, כמובן, כי הוא כל כך אבירי,
אבל אמרתי לו- "לא רציתי להפריע לך לישון".

אז דיברנו והוא לא באמת ידע איך להגיב, אבל חלק מזה כנראה בגלל העובדה שאני לא ממש ידעתי להסביר את עצמי ואת ההרגשות שלי.

אז אמרתי לו שהדבר הכי טוב שהוא יכול לעשות כשאני ככה זה להרגיע אותי ולהחזיר לי תחושה של ביטחון.

פשוט חזרו אלי אתמול במכה הפחדים שהיו לי כשרק התחלנו לצאת, הפחד הזה מהטוב, הפחד לאבד, הרגשתי אבודה, הרגשתי פתאום חסרת ביטחון לגבי הכל.

אני לא יודעת מאיפה זה בא פתאום, נדבי הוא הכי מדהים בעולם, והוא אוהב אותי כל כך, והוא דואג לי והוא לגמרי נותן לי תחושה של ביטחון.

מאיפה זה נפל עלי פתאום? 

זה המרחק הזמני הזה?

 

כשהכל נפל עם דניאל זה היה המרחק שתרם למפולת שלגים הזאת, כדור ענק שהתגלגל וחנק את הקשר המדהים שהיה לנו,

יכול להיות שזה קשור לפחדים שלי?

כשנדב חזר לקיבוץ, באותו הערב שהוא נסע בכיתי כמו ילדה, אמרתי לו שזה מפחיד אותי כי פעם אחרונה שאהבתי מישהו באמת זה נגמר בגלל המרחק, פחות או יותר.

ואני אוהבת את נדב, כל כך אוהבת אותו, הוא יקר לי, הוא חשוב לי, 

והוא הבטיח שלא ניתן לזה לקרות לנו

ואנחנו לא נותנים לזה לקרות, אנחנו מדברים כל יום ומתראים כשאפשר, וזה עובד!

אז למה לי לפחד? למה לי לבכות?

 

התשובה הכי טובה שלי היא הורמונים!

כן, כנראה יש משהו שיושב לי לא טוב ומשפיע עלי, אבל הוא ממוזער, וכשמגיעים ימים הורמונלים כאלה בשילוב עם דברים שקורים ביומיום כנראה זה גדל וגדל.

קטע הזוי.

 

 


 

 

♥ Topsy Kretts ♥

 

נכתב על ידי Topsy Kretts , 18/7/2018 16:58   בקטגוריות איבוד, אישי, בלאגן, כאב, תהיות, על עצמי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)