לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2016

למה?


למה אני תמיד מכניסה את עצמי למקומות שאני יודעת שאני לא רוצה להיות בהם?



אולי להגיד "תמיד" זה לא לגמרי נכון, במבט אובייקטיבי.
אבל כל כך הרבה פעמים שאני יכולה לשים עליהם את האצבע ולהגיד-
כאן, את לא רוצה להיות.
כאן גם לא.
תברחי.
ובכל זאת, מכניסה את עצמי לאותו המקום בדיוק, פעם ועוד פעם.

יש תשובות די פשוטות האמת, רק שאני לא בטוחה אם התשובות האלה מספקות אותי.
 


♥ אני רוצה להאמין שיהיה אחרת.
♥ הרצונות שלי והצרכים הבסיסיים שלי גורמים לי לחפש דברים גם במקומות שלכאורה אני יודעת שהם לא קיימים.
♥ מחשבות על כך שאולי אני יכולה להיות אחרת.
♥ שאולי זה יהיה מספיק תקווה שהסיטואציה תשנה פניה.


 


לא בטוחה אפילו שאלו תשובות, ושהן פשוטות.


אולי זה סתם מרדף.
אבל במרדף הזה אני נשארת במקום.


 


לא יודעת כרגע אם להיכנס יותר עמוק,
אם לברוח,
אם לנסות למצוא שווי משקל על החבל הדק הזה בין שמיים לארץ, או לנתק מגע ולהתפלל לטוב.


 


 









♥ Topsy Kretts ♥


 

נכתב על ידי Topsy Kretts , 28/11/2016 23:17   בקטגוריות אישי, איבוד, בלאגן, תהיות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפרדתי ממייק.


אם אפשר לקרוא לזה פרידה.
אבל הפסקתי את הקשר.
וזה הקל עלי הרבה.
הצורך שלי באהבה סתם עיוור אותי.
נגמרה לי הסבלנות.







♥ Topsy Kretts ♥


 
נכתב על ידי Topsy Kretts , 17/11/2016 18:04   בקטגוריות אישי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפחדתי את עצמי עכשיו.


אתם מכירים אותי, לפחות מי שמרבה להיכנס לכאן..
אני חיובית בסך הכל,
חושבת שהכל לטובה, משתדלת ללמוד מכל דבר,
מסתכלת על הצד הטוב תמיד.
לפחות מנסה.
לא היו לי תקופות חשוכות כבר שנים,
וגם כשהיו לי, זה לא על אמת, זה גיל ההתבגרות שמרגישים בו הכל פי כמה.

הפחדתי את עצמי עכשיו.

ממש ראיתי את עצמי לוקחת את הסכין שף שלי שבמטבח,
חותכת את העורק בצוואר, כמו בסרט, כמו בסדרות שאני רואה, ציורי ממש.
ואז תוך שניה מי שחשבתי עליה היא השותפה שלי, שהיא חברה.
ורק שזה לא פייר כלפיה, ושאני לא אעשה לה את זה.
לא על המשפחה, לא על החתולות,
רק על השותפה.
והתאפסתי.
אבל זה היה כל כך יפה בראש שלי החתך העמוק הזה, כל הדם.

סליחה, אם אני out of charcter, סליחה אם זה מפחיד.
בטוחה שאותי זה קצת מפחיד.
אבל אני יודעת שזה סתם.

מבואסת מעצמי, מהציפיות שלי,
מהמחשבות שלי, ומאנשים קטנים.

יעבור.
בינתיים זאת סתם עוד תמונה בראש שלי.







♥ Topsy Kretts ♥



 
נכתב על ידי Topsy Kretts , 14/11/2016 13:52   בקטגוריות איבוד, אישי, בלאגן, כאב, פסימי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)