לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

2/2018

מה שעושים במקום ללמוד למבחן.


לא מתתי.
למרות שעם כל מה שעברתי בחודשים האחרונים זה די מפתיע שלא.

קשה לי רצח בלימודים.
אני בחובות.
ההתנהלות הכלכלית שלי מתחת לכל ביקורת.
גם ההתנהלות שלי בלימודים מתחת לכל ביקורת, ועדיין איכשהו אני מוציאה ציונים שנעים על הסקאלה של טובים מאוד עד בינוניים.
לא הייתי בבית כבר חודשיים.
לא עשיתי פעילות גופנית כבר מעל שנה.
אני לא אוכלת כמו שצריך, לא שותה כמו שצריך (אמא שיקרתי לך לגבי זה, סליחה).
אין לי כוחות.

אבל,
אני שמחה,
קורים דברים טובים.
יש לי חברות שאני אוהבת ואוהבות אותי, דואגות אחת לשניה.
יש לי את נדב, 
שהוא אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בזמן האחרון.
מפתיע שעוד לא הרסתי את זה.
ולמרות שלפעמים זה לא מרגיש ככה- דברים לאט לאט (מאוד לאט) מסתדרים.

חשבתי שסוגרים את ישראבלוג,
מישהו יכול להסביר לי מה קורה?












♥ Topsy Kretts ♥

נכתב על ידי Topsy Kretts , 13/2/2018 17:09   בקטגוריות אישי, על עצמי, תקופות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)