לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2018

יכול להיות.


האם אני מאבדת מעצמי?
או מרוויחה חלק חדש?

זה מרגיש כמו בית-
ואני רק רוצה יותר מזה.
זה עלול לעבור את גבול הטעם הטוב?
או שרק נגדל ונצמח?

הכי טוב זה לראות אותך פורח,
מגיע למקומות טובים ושמחים,
ממשיך בצעדים מחושבים להגשמת חלומותיך.

היו לי פעם חלומות- אני בטוחה שעדיין יש,
אבל מה הם?
יכול להיות ששכחתי?







♥ Topsy Kretts ♥


נכתב על ידי Topsy Kretts , 25/3/2018 22:32   בקטגוריות אישי, איבוד, בלאגן, על עצמי, תהיות, תקופות, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, פסימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם כל כך טוב לי


לפעמים כל כך טוב לי שבא לי להתפוצץ.
זאת הרגשה שקשה להסביר אבל אני בטוחה שלפחות חלק מכם מכירים.
לפעמים כל כך טוב לי שבא לי לבכות.
לא בכי של אושר, שזה מוזר, אבל זה יותר בכי של כאב, שזה גם מוזר,
אם כל כך טוב לי אז למה כאב?

לפעמים פשוט לא בא לי כלום.
לא בא לי אף אחד.
לא בא לי שום דבר.
לא בא לי להתקיים לתקופה.

בדיוק קראתי משהו שמישהי כתבה,
היא כתבה שהיא לא תעשה את זה לעצמה בגלל המשפחה ואנשים קרובים,
אבל שהיא רוצה למות,
שהיא לא מוצאת מטרה לחיים האלה,
ושלפעמים עולות בה מחשבות על איך היא תמות בלי לעשות את זה לעצמה (למשל בתאונות שונות).
זה מצחיק, אבל זה מחשבות שהיו לי הרבה בעבר,
איך אני אמות אבל בלי להתאבד.

אין לי שום מחשבה כזאת עכשיו,
וגם אין לי תחושה של חוסר מטרה.
אני מרגישה הרבה טעם לחיים היום,
גם כשקשה, גם כשבא לי לבכות, גם כשלא בא לי כלום,
אני תמיד יודעת שזה חולף.

משהו מאוד יושב עלי מאתמול, או היום, לא יודעת לשים על זה את האצבע,
אבל מצאתי את עצמי במחשבות של:
"מחכה כבר לחמישי"
"בחמישי יהיה כיף"

זה אחלה שיש משהו שאני מצפה לו,
אבל אני מפספסת את עכשיו. זה הגיוני לרצות לפספס את עכשיו כי העכשיו לא נעים לי,
אבל אני נאבקת עם עצמי לקבל את הרגע הזה.







♥ Topsy Kretts ♥

נכתב על ידי Topsy Kretts , 21/3/2018 15:47   בקטגוריות איבוד, אישי, בלאגן, כאב, על עצמי, תהיות, תקופות, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)