לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dance With SomeBody


I'm Falling In Love With Your Favorite Song

Avatarכינוי:  Topsy Kretts

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2016

שברים של זכרונות (3 - קצר)


*מאתמול בלילה.
  (סוף סוף השתמשתי בפנקס ליד המיטה)

 

מישהו עיצבן אותי עכשיו ואני כבר במיטה לפני שינה אז ניסיתי בכח לחשוב על מישהו אחר.
אבל אין מישהו אחר.
אין מישהו שיש לי עליו מחשבות מתוקות כרגע.
אז חשבתי עלייך, נזכרתי בך.

נזכרתי איך אחרי שנפרדנו, לפני שנים כבר, הייתי מכריחה את עצמי לחשוב עלייך לפני שאני נרדמת,
לגלגל בזכרון את כל הדברים היפים והטובים שהיו לנו, לשנן כל פרט.
לדמיין דברים חדשים.
רק לחשוב אותך ולכאוב אותך.
לא היה לילה שויתרתי על התענוג
בתקווה שאזכה לחלום עלייך לפחות.
אם אנחנו כבר לא יחד,
אז לפחות שאני אוכל לחזור לכך בחלום,
אלייך

זה קטע שנזכרתי בזה עכשיו פתאום.
לילה טוב ♥








♥ Topsy Kretts ♥ 


 

נכתב על ידי Topsy Kretts , 26/6/2016 10:33   בקטגוריות זכרונות, אישי, על עצמי, תקופות, אהבה ויחסים  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס בלי אהבה זה כמו.


סקס בלי אהבה זה כמו פיצה בלי גבינה, או בלי רוטב, או אפילו בלי בצק.
סקס בלי אהבה זה כמו חתול בלי פרווה.
זה כמו ירושלים בלי אוויר הרים צלול.
זה כמו חורף בלי גשם.
כמו מדבר יבש.
סקס בלי אהבה זה כמו להתעורר בלילה מרוב חום, להדליק את המאוורר ולא להצליח להירדם בגלל הרעש.
סקס בלי אהבה זה כמו ארוחת מלכים בלי חוש טעם.
זה כמו יצירה מוזיקלית אבל אתה חירש.
זה כמו יצירת אמנות אבל אתה עיוור.
כמו טילון שנשבר לו השפיץ למטה ונפל על החול בים.
 
סקס בלי אהבה זה סקס בלי טעם.
אולי טעם מר.
כמו הלק ששמים נגד כסיסת ציפורניים, ואז הטעם המר עובר לכל דבר אחר שנגעת בו.
 
ושום דבר שתגידו לא ישנה את הרגשתי ודעתי על כך.
שמתחזקת תמיד.
שגורמת לי לכעס, לעצב, לפעמים לבדידות.
שגורמת לי לשמחה, אבל גם לציפייה.
שהרי אהבה, אהבה היא מה שעושה את החיים לכל כך מעניינים,
נותנת טעם וצבעים.
לא תצליחו לשנות את מחשבותי.

 
באהבה ♥







 
♥ Topsy Kretts ♥


 
נכתב על ידי Topsy Kretts , 25/6/2016 19:06   בקטגוריות אישי, על עצמי, תהיות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השותפה שאני רוצה להיות.


כל הדברים שאני רוצה להיות בתור שותפה.

אני רוצה להיות המסודרת.
המתחשבת.
זאת שאם יש כלים בכיור, גם אם הם לא שלה היא תשטוף.
שאם היא רואה ששטפו את הכלים אבל השאירו לה את שלה לא תחשוב שזה טיפשי ופשוט תשטוף.
זאת שמחליפה גליל נייר טואלט כשנגמר.
שזוכרת להוריד את הזבל.
זאת שדואגת.
שמתקנת כל דבר שצריך תיקון.
זאת שכיף לשבת איתה סתם ככה עד אמצע הלילה לשיחה,
גם אם צריך לקום מחר מוקדם.
זאת שלא חושבת רק על עצמה.

אני רוצה להיות השותפה האידיאלית.
אני רוצה להיות האידיאלית בכללי, אם להיות כנה.
עזבו שותפה.
אני רוצה להיות מה שאני רואה כאידיאל.
זה הכל.

ובתור שותפה בינתיים אני בסדר.
עומדת בזה.








♥ Topsy Kretts ♥


 
נכתב על ידי Topsy Kretts , 19/6/2016 00:36   בקטגוריות אישי, על עצמי, תקופות, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTopsy Kretts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Topsy Kretts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)