לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שאין לי (בוהו?)

היי לכם. אתם מוזמנים לדמיין פה איזו קלישאה שנונה בשקל באנגלית או לצאת. או לדמיין את הקלישאה ואז לצאת. או להישאר כאן ואשכרה לקרוא את הפוסטים שלי. תתפרעו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

תשובות לשאלון השבועי


האם קנית העונה בגדים חדשים?
אם פיג'מה חדשה נחשבת, אז כן (למרות שאני לא זוכרת פעם אחת שלבשתי פיג'מה).

האם קנית העונה נעליים חדשות?
כן.

האם את מתכננת לקנות משהו חדש ללבוש בחג?
לא. גם כל הבגדים שלי בכביסה, אז אולי אני אגיע למצב השפל שבו אני לובשת את הפיג'מה מהשאלה הראשונה בליל סדר.

עד כמה אנשים שמים לב כשאת לובשת משהו חדש?
אף אחד לא שם לב בדרך כלל, חוץ מהפקאצות שכל מה שמעניין אותן זה בגדים ואיך להיות מקובלות יותר. באמצעות בגדים.

איפה הכי היית רוצה לעשות קניות?
זה באמת משנה? OO

האם את יודעת מתי מתחילים מבצעי סוף העונה והאם את מחכה להם?
ממש לא.

יש הבדל בין בגדים לחגים לבין בגדים לאירועים אחרים?
מבחינתי לא.

האם כבר החלפת בין בגדי חורף/קיץ בארון?
אני לובשת אותו הדבר בקיץ ובחורף.

איזו כוכבת היא מודל לחיקוי עבורך?
אמור להיות לי מודל לחיקוי? של בגדים? O:
זה אחד הדברים הכי שטחיים ששמעתי.

אם היית מעזה לעשות מהפך ולשנות סגנון לבוש - לאיזה סגנון היית משנה?
לא ממש אכפת לי.

נכתב על ידי יחמורה מעופפת. , 6/4/2012 12:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוסטלגיה קלה (שוב, אין לי כותרת שנונה יותר)


טוב, אז אתמול מעדתי על גליל נייר טואלט ריק שהחזיר אותי לגיל שש, זיכרון שהזכיר לי שדווקא הייתי ילדה אומנותית מאוד. רציתי להראות לעולם כמה יצירתית הייתי בתור ילדה יותר קטנה, אבל אז הבנתי שזה נורא פתטי, ואז נזכרתי שאף אחד ממילא לא יקרא את זה חוץ מצרצרים. בעצם, צרצרים לא יודעים לקרוא.

האומנם?

בכל אופן, החלטתי לכתוב את הפוסט פה. סתם כי בזמן האחרון יש לי מוזה מוזרה.

 

 

יצירה אומנותית (לא חינוכית במיוחד) מספר 1 - בתים יפניים (אני לא לגמרי בטוחה איך השם הזה קשור למקרה הזה, אבל זה נשמע טוב):

 

כשהייתי בת 4, לסבא שלי לא היה משהו יותר טוב לעשות אז הוא ישב איתי ליד השולחן, מול ערימת דפי נייר וביחד חתכנו עם סכין יפנית דפים בצורת דלתות וחלונות.

משהו כזה -

 


(סליחה על הציור העקום. אה, וכשכתוב למעלה בגין יפנית זה סכין יפנית. שגיאות מקלדת)

 

אחר כך היינו מקפלים החוצה את מה שחתכנו, הדבקנו מתחת דף באותו הגודל וציירנו על זה. מתחת לחלונות הפתוחים ציירנו עציצים ופרצופים, ומאחורי הדלת ציירנו בני אדם.

זה יצא ממש מכוער, ואחרי שסבא שלי מת חיפשתי את הציורים ולא מצאתי אותם. הוא בטח זרק אותם.

בגלל זה אני כל הזמן אומרת שסבא שלי לימד אותי להשתמש בסכין יפנית בגיל ארבע, למרות שאני לא בטוחה שאני זאת שהשתמשתי בסכין.

 

יצירה אומנותית (מעוררת השראה אבל דוחה) מספר 2 - שמלה מקליפות של מנגו:

 

פעם אכלתי הרבה מנגו, ולא היה לי מה לעשות עם הקליפות. אז שטפתי אותם, שמרתי אותם במקלחת שלנו (שהיא גם שירותים) ובינתיים אכלתי עוד הרבה מנגו, והכול בגלל שאיפה אידיוטית לגמרי אחת - להדביק עם דבק שלוש שניות את כל הקליפות ולהכין מהם שמלה. כן, אני מקרה אבוד.

למרבה המזל זה לא הגשם בסוף, כי הקליפות נרקבו ואמא שלי זרקה אותם יום אחד כשאמרתי לה בשביל מה אני צריכה אותן.

 

 

יצירה אומנותית (*הערההערההערה*) מספר 3 - ציורי פרחים באמצעות פרחים:

 

אני נורא אהבתי לצייר פעם פרחים, ויום אחד לא היו בבית עפרונות צבעוניים \ טושים \ צבעי מים \ פנדות \ גואש \ צבעי ידיים, אז יצאתי החוצה, קטפתי פרחים, ציירתי קווי מתאר של פרח על דף נייר עם עט ו(כן, כן )מרחתי עליהם את העלי כותרת. אף על פי שבתור כישלון מהלך זה יצא מכוער, לפחות היה לזה צבע של פרח נורמלי.

 

 

יצירה אומנותית (שהכותרת שלה יותר ארוכה מההסבר עליה) מספר 4 - צמידי גלילי נייר טואלט (כן, עכשיו אתם מבינים מה הקשר של גליל נייר טואלט להשראה שלי!):

 

כשסבתא שלי הייתה חולה, אהבתי לשמור ליד הקליפות מנגו גלילי נייר טואלט ריקים. גזרתי אותם לאורך בספירלה, צבעתי אותם ונתתי לה את זה בתור צמיד. אין לי ממש עוד משהו לכתוב על זה.

 

טוב, זהו. מקווה שלא נרדמתם ושאף אחד לא מצא אתכם ישנים מול הפוסט המוזר הזה.

נכתב על ידי יחמורה מעופפת. , 6/4/2012 12:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של didi s ב-23/4/2012 16:30
 





כינוי:  יחמורה מעופפת.

בת: 24




קוראים אותי
412
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , עד גיל 14 , בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליחמורה מעופפת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יחמורה מעופפת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)