לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2022    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2022

דלת נפתחת ודלת נסגרת


הדלת שנפתחת, תמיד מזמינה אותי לבוא. אבל בכל פעם מחדש אני מפחדת שתשכח, שלא תהיה, שלא תשמע. אולי הגעתי סתם. כמעט מצפה לגלות שהכל היה לשווא.
אני מגניבה מבט וחיוך מבויש, עד עכשיו משהו בי עדיין נשאר נבוך כשאני נכנסת, הולכת במהירות ולא מביטה בעיניים.
אבל המקום הזה, הוא רק שלי. התחלתי לאחרונה לחשוב כמה מוזר זה. אני מתיישבת ויודעת שהיו שם לפניי מישהו או מישהי אחרים. והם ישבו בצורה מסוימת, קרובה או רחוקה והם דיברו מילים משלהם.
המחשבות האלו חולפות מהר. אני מחבקת את עצמי קרוב ומניחה לעצמי להיות, מה שעולה היום...
אולי אתה משתעמם, אולי תכף תירדם. 
בכל פעם אני נזכרת שרציתי לשאול אותך מה אתה חושב עליי, אבל באמת. יודעת שלא תענה.
המילים שלנו שם הן מנגינה ויש לה מקצבים שונים. המילים שלנו שם הן מכחול וצבעים בשלל גוונים. המילים שלנו שם הן סיפור כתוב בדיו על דף.

המילים שלנו שם

הן

רק שם. 

האמנם?

אני תוהה אם אני מובנת. אם אני מצליחה לתאר את ההרגשה. לפעמים גם לא אכפת לי, כי העיקר שפתאום אני קצת יותר מבינה.

 

הדלת נסגרת אחריי. אני לפעמים מרגישה שאתה דואג לסגור אותה היטב, בביטחון, כי אני לא יודעת כיצד. ושוב לבד. יורדת במדרגות וחוזרת למציאות.

עד לפעם הבאה.

 

תכף 27. הפעם באמת. ואני אוכל להפסיק להגיד לאנשים סתם, רק כדי שיחשבו שאני גדולה ולא כזאת קטנה.

 

מרגישה שצריכה המון תקווה,

גם בשבילי וגם בשביל אחרים

 

אליסיה

 

נכתב על ידי , 27/12/2022 16:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)