לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין טעם להתאהב בדברים,אם עלייך להיקרע מהם,לא כן?וכה קשה שלא לאהוב דברים, נכון?


רחל / מה קסומות מילותייך, מביאות אליי תמונות ממרחקים. לאה / יש בעולם הרבה דברים יפים עצים ופרחים, אנשים ונופים ומי שיש לו עיניים פקוחות רואה מדי יום מאה דברים נפלאים לפחות.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2022

מרחק


לפעמים כלום לא ברור, והכל עדיין מבולבל

ולפעמים עוד עצוב נורא

אני תוהה לעצמי מה השתנה. אני מרגישה באמת או מרגישה סתם

האמת היא שאני חושבת שלא סמכתי עלייך מעולם. וגם כששאלת אותי, אמרתי לך שלא, גם לא עכשיו

ידעתי שמשהו בהרגשה ישתנה, ידעתי שזה לא יימשך, אני מרגישה את הריחוק הולך וגובר

אבל אולי זה סתם

אולי זאת רק אני מדברת והפחדים שלי מתעוררים

רציתי רק שיהיה לי אותך לקצת יותר, אבל אני חושבת שאני צריכה להפסיק

נראה לי שעדיף פשוט לקטוע הכל עכשיו

כי באמת שאין לי 

אין לי כוח להיפגע

ולא אכפת לי כבר מה תגיד, וזה לא משנה. עדיף שאני לא ארצה יותר

לרצות קרוב מידי, זה לא תמיד עובד

ואולי הבנת שאתה לא באמת רוצה...

וזה בסדר, הכל בסדר

רק תגיד.

לא באמת.

 

יש צמרמורת כזו שעוברת בכל הגוף, היא מתחילה ממש בלמעלה של השיערות ויורדת עד למטה לרגליים בשנייה

היא עוברת גם בידיים ויורדת ועולה

היא התגלמותו של הפחד, של חוסר הרצון להתמודד 

עם כל הרגשות המגעילים, הכואבים והקשים

עם תחושת הכאב והאכזבה

עם הציפייה שהתנפצה

עם ההבנה שדי, אני סתם משגעת אותך. והשתדלתי שלא

אולי לא מספיק

והיא לא מפסיקה

התחושה הנוראית הזו בגוף

אני לעולם

לעולם

לא ארדוף אחרייך שוב.

 

אליסיה

נכתב על ידי , 8/4/2022 20:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה באדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה באדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)