לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כיף בפארק היורה



Avatarכינוי:  השם שיזהה אותי בחתימה ובכול מקום אחר

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

מחלה ארורה אל תיקחי לי אותו


ושתלך לשם אני ישכב לידך. ואני יוריד את שערי שיורידו את שיערך. וינשק אותך במיטה חולה וידקור את עצמי שידקרו אותך וירדים את עצמי שירדימו אותך ואם תלך ? אני ילך איתך כי אני אוהבת אותך - אוהבת עד מוות .
נכתב על ידי השם שיזהה אותי בחתימה ובכול מקום אחר , 18/10/2012 23:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , צילום , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשם שיזהה אותי בחתימה ובכול מקום אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השם שיזהה אותי בחתימה ובכול מקום אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)