לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

דוגמא לחברות אמיתית 3>


אבא בא אל הבן שלו ואמר לו: בן, יש לי גופה בתא המטען של האוטו, ואני רוצה שתלך לשדה ותקבור אותו, קח איתך כמה חברים שיעזרו לך.

הבן מגיע לחברים שלו ושואל אותו מי מכון לעזור לו, ורק 2 מסכימים. שהם מגיעים לשדה ופתחו את תא המטען הם נדהמו ! היה שם מאה אלף דולר ו-6 בקבוקי וויסקי, ופתק שהיה כתוב בו: תבין מי החברים האמיתיים שלך בן, תדע למי אתה תזדקק בזמן אמת ועל מי אתה יכול לסמוך ועל מי לא! כי יש אנשים שיהיו איתך רק בטוב, ולא ברע... (-;

 

באלי לנסות את זה על אחד מהחברים'שלי ^^

נכתב על ידי , 15/2/2012 19:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי תשובה אלייהם


מי אני ?

מה אני תורמת בחיים העלובים האלו ?

למה אני לא יכולה להתנהג כמו עצמי ?

למה לא אוהבים אותי ?

למה אין לי אומץ לדבר ולהגיד את מה שאני חושבת ? 

 

נכתב על ידי , 15/2/2012 19:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חברים, עוד בדיחה של בזוקה


ההגדרה של חברים :

חברים הם אנשים שאוהבים אותך, מבינים אותך ותמיד יהיו בשבילך לנחם אותך.

הם יבכו לך על הכתף , אתה תבכה להם . 

אבל תעשה משהו קטן הם ישנאו אותך לנצח

 

הגדרה של משפחה :

יאהבו אותך לא חשוב מה 

 

מסקנה : אל תחשיבו למשפחה, כל חבר מהצד, כי משפחה יש רק אחת, חברים... חברים אני בספק אם יש בכלל

נכתב על ידי , 15/2/2012 17:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

774

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNicky :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nicky :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)