לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים פעם אחת אז למה לא לנסות לפחות?



כינוי: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2023    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2023


אני נותן לעצמי  רק צעד אחד ללכת רחוק
רק עוד צעד לצלול למעמקי השקט הסוער בליבי
את כל האמת הגלויה לנפשי הצגתי מולך
כדי שאת תבחרי את הטוב מבין תכונותי
והשאלות הרצות במוחי
הספקות, המסכנות
זאת כבר לא חולשה של בכי
זה העצבות התמידית שמלווה אותי
זה משהו שנשאר בי, שדבק אלי..
הפחד בליפול
הפחד בלאבד
לאבד את הדבר היחיד שאהבת באמת
לאבד את האמת שלך
את הדבר הכי קרוב, הכי שייך
ולהרגיש פתאום איך הכל קורה
כ"כ רחוק מהלב
רחוק מכל מה שאי פעם הקרת
אני אתגעגע לרגעים
לכנות, לאהבה הזאת שהיית שווה יותר מהכל...
נכתב על ידי , 23/3/2023 08:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 מהי חברות?

החברות היא דבר יפה 

 אך כשהיא פוגעת זה קשה.

בחברות יש ריגושים וחידושים

שאותם כולנו חשים.

חברות זה לקחת ולתת

וכשהים ניגמרת

זה שקט.

בחברות יש דבר מרגש שאי 

 אפשר שלא לפספס.

הלואי שחברות היתה נימשכת 

 עד סוף העולם

כך היו רוצים כולם,

כי בכל חברות יש אכזבה 

 ובכל אכזבה יש הבנה,החברות

 עלתה ועלתה

 ואז הרסה את מה שבנתה

להתחיל מהתחלה זה קשה

וכל אחד היה מיתקשה.

לכן צריך לדעת איפה לגעת

כי מי שלא יודע הוא תמיד פוגע.

נכתב על ידי , 22/3/2023 09:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני אוהב את העובדה שיש לי את הבלוג הזה לחזור אליו תמיד ולהזכר בתקופות השונות של החיים - לראות איך המוח שלי היה פועל  זה מדהים.

 

נכתב על ידי , 20/3/2023 08:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,668

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקופיף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קופיף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)