לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים פעם אחת אז למה לא לנסות לפחות?



כינוי: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2021


אמא שלי חולה במחלת ריאות במשך הרבה שנים, והיא בעצמה לא רצתה להרשם כממתינה להשתלה למרות שהיא חייבת.
במשך שנים היא מחוברת לחמצן.. וידעו תמיד שהיא צריכה לעבור השתלת ריאות..
הפחד מהיום שמצבה ידרדר באופן קיצוני.

אני מרגיש שרע לי,כי אין לי אמא בריאה שתוכל לחיות נורמלי.
חסרה לי האמא שהיתה לביאה.
היא עוזרת לי כמה שרק היא יכולה ואני מודה לך על כך.

תודה אמא:)

נכתב על ידי , 27/12/2021 07:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש לי מספיק זמן להרהר. לעכל את אתמול.. מה שנקרא באנגלית process.

חשבתי לי תוך כדי נהיגה.על סדרה ישנה שהתחלתי לראות והיא פשוט מרתקת אותי למרות שהיא קשורה לפוליטיקה שזה הדבר הכי שנוא עלי.

ומה היה אתמול? 

חשבתי על המצב המדיני,על אהבה.

לא ממש היתה עבודה אתמול.. 

הרהרתי במצבי הרפואי, שנמאס לי מכאבי הגרון.

חשבתי על הפוסט הזה. חשבתי איך אני אכתוב אותו (וכמובן שהוא אף פעם לא נראה בסוף כמו שדמיינתי).

העתיד, בעיקר, העסיק אותי. החודש העמוס שלפניי.

תנו לי לצטט משיר ששמעתי

"אני חי עכשיו, יהיה טוב".

 

נכתב על ידי , 18/12/2021 07:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מה משפט אחד יכול לעשות ליום שלם ..
ואנחנו הרי יודעים שעל טעויות צריך לשלם..
אך מה עם הטעויות של האחרים ..
האם גם עליהם אנחנו משלמים ?
נכתב על ידי , 16/12/2021 10:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,668

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקופיף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קופיף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)