לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

IF YOU DON'T LIKE MY RULES, DON'T PLAY MY GAME ;)

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

our life


"זאתי.. לזיין ולזרוק"
"וואלה אחי?"
וואלה לא!! בנים מפגרים נודרת >< .
זה שהתנשקתי איתך, לא אומר שנזרום עכשיו למיטה. התנשקתי איתך כדי לנקום בהוא .
אז מה אם זרמתי איתך קצת יותר מידי (לא למיטה), זרמתי כי היה באלי וחיים רק פעם אחת .
אנשים צריכים להבין את זה, אנחנו חיים רק פעם אחת, צריך לנסות דברים חדשים, אנחנו צעירים ויכולים להתפרע,
אז למה לא בעצם ?
מה אכפת לי לזרום איתו, כל עוד זה לא מגיע למין , מה אכפת לי .. אני רוצה לחיות את החיים שלי ,
גם אם זה אומר להתנסות בדברים חדשים.. כמה הזדמנויות כאלה כבר יש ?
 


נכתב על ידי , 16/1/2012 01:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חסר תוכן


פשוטו כמשמעו

נכתב על ידי , 14/1/2012 19:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



FOREVER 21


סוף סוף הייתי בחנות המדהימה הזאת , אחרי ששנה וחצי פינטזתי וסימנתי בגדים שלהם באינטרנט , זה קרה וקניתי שם היום (:
החנות פשוט ענקית , היא מתחלקת לשתי קומות של בגדים , יש הרבה בלאגן והבגדים די מפוזרים .. אבל מדהים שם .
מחלקה שלמה של אקססוריז ותיקים וצעיפים ומה לא (:
חבל שלא היה לי זמן והייתי חייבת לסיים את הקניה מהר , יצאתי משם עם חצאית (27 שקל) , חולצה רחבה מהממת (80 שקל) וחולצה טורקיז עם פסים לבנים (41 שקל) , קניתי גם 2 זוגות עגילים של פפיונים (כל זוג 13 שקל) ועוד חבילת עגילי לבבות ועיגולים בצבעי זהב וכסף , היו בחבילה בערך 8 זוגות עגילים (20 שקל).
המחירים דיי סבירים , ולא בשמיים אזז .. אני בטוחה שאני אחזור לשם שוב (: 
נכתב על ידי , 11/1/2012 00:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsanta's woman ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על santa's woman ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)