לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Those are my thoughts


בסך הכל עוד ישראלית בקנדה

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

כמה שנמאס כבר מגברים


אני כלכך עייפה מהבולשיט הזה 

לא רוצה להיקשר יותר לאף אחד, לבזבז אנרגיות מיותרות על אף אחד, לדאוג איפה הבן אדם ואם הרגש הזה הדדי ואם הוא חושב עלי ואם הוא רוצה אותי ואם הוא דואג ואם אכפת לו ואם אני מספיק יפה בשבילו או אשת חייל או אם הוא מרגיש מספיק נוח איתי או אם הוא בוטח בי או אם או אם או אם או אם............................. לא נגמר. 

לא רוצה חששות. אני רוצה גבר. אחד כזה שלא יתן לי שום ספק, שלא יתן לי סיבה לחשוד או לקנא או לדאוג. רוצה גבר. 

האקס מוריד מהביטחון העצמי שלי, האחר גורם לי להטיל ספקות במערכת יחסים שלנו, השלישי לא מרגישה בנוח איתו, הרביעי לא יכול להתחייב, החמישי אלוהים יודע מה. גם השישי וגם השביעי וגם המאה. 

אני לא מחפשת שלמות, אבל מינימום את הביטחון בבן אדם. אני רוצה להתחיל להקים משפחה, לחשוב עם בן אדם על העתיד ולגדול איתו ביחד. אני רוצה להתחייב ולתת למישהו את כל כולי הכי אמיתי שיש. אני רוצה מישהו איכותי, מישהו שאלוהים יצר במיוחד בשבילי. 

אני צריכה גבר שירצה לתת לי את כולו, ויסמוך עלי בעיניים עצומות. גבר שיגרום לי לא לרצות להסתכל לצדדים. גבר שמבין אותי ושאני יכולה לדבר איתו על הכל ובאמת יקשיב. 

אני רוצה לאהוב. 

.

.

.

כרגע אצטרך להסתפק בלהיות סטונדטית בודדה עם one night stands ופנטזיות... 

נכתב על ידי , 11/9/2016 01:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך הצלחתי לחרבן לעצמי את החיים ככה


הכל טוב, אני במקום ממש טוב בחיים שלי כרגע

אבל איך הצלחתי לחרבן את החיים שלי ככה??? איך הצלחתי להגיע למצב כזה בזוגיות ???

הייתי עם כלכך הרבה אנשים, כל בן אדם חשבתי שזהו - זה הבן אדם שאני אהיה איתו כל החיים. מעולם לא אהבתי מישהו כלכך. מעולם אף אחד לא הבין אותי ככה. ובעצם בכל בן אדם מחפשת את התכונות שאהבתי באנשים קודמים ומנסה למצוא את הבן אדם המושלם בשבילי.

לא ביקשתי הרבה, רק בן אדם שאני אוהב באמת מכל הלב. בלי חששות, בלי דאגות, בלי קנאה, בלי להסתכל לצדדים, בלי לשקר, בלי לזייף, בלי להחביא, בלי להיפגע, בלי אלימות, בלי אגו, בלי לפגוע. רק לאהוב. לאהוב ולהיות אחד בשביל השניה שם. 

הבן אדם היחיד שהכי קרוב לזה בחיים שלי כרגע גר בצד השני של העולם. זה היה חודש וחצי מדהים, ונהנתי מכל רגע. אבל אני לא יודעת עד כמה שזה אמיתי וכמה שזה יחזיק. 

אני כלכך עייפה מלנסות ולבזבז על זה אנרגיה. אני רק רוצה לאהוב. מישהו אמיתי לצידי. מישהו שלא יעיק עלי, שלא יעקב אותי, שיאהב אותי כמו שאני, לא יגביל אותי, שיעודד את ההתפתחות שלי ואת הנפילות שלי. ואני רוצה להיות מסוגלת לרצות את אותו הדבר בשביל בן אדם אחר. כן, אני אגואיסטית. ברגע שיבוא בן אדם שיגרום לי להפסיק להיות אגואיסטית - יהיה הבן אדם הכי מאושר בעולם. כי אני אתן לו הכל, גם מה שאין לי. 

אני רוצה להיות מחוייבת באש ובמים, בטוב וברע. נמאס לי להיות חודש ככה חודש ככה. שנה עם זה ושנה עם זה. אני רוצה מישהו שאני אוכל לסמוך עליו ליידי, ושיוכל לסמוך עלי!! אני כבר כלכך עייפה משטויות.

אני מתנזרת ממערכות יחסים. עד שאני לא מוצאת משהו אמיתי, והמשהו אמיתי הזה צריך להיות בארץ.

כי אני גם לא רוצה להתחיל להקים משפחה וחיים בקנדה ואז יום אחד להתעורר עם בעל שלא מבין מאיפה באתי מאה אחוז, 2-3 ילדים על הידיים ולהתחרט על זה שלא עשיתי עלייה מחדש. זה הדבר הכי נוראי שיכול להיות. 

אני רק רוצה שקט נפשי. 

אני הולכת להיות מלכת הקרח ב7 חודשים הקרובים. עם כמה קשה שזה יהיה, אין ברירה.. זה רק יעשה לי טוב להיות לבד קצת. 

תראו לאן כל השטויות האלו הביאו אותי, אני נשואה לבן אדם שאני לא נמצאת במערכת יחסים איתו. 

סעמק

נכתב על ידי , 9/9/2016 03:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





18,496

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללנקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לנקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)