לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אם תהיה טהור וצח כשלג לא תוכל להימלט מן הדיבה.

כינוי: 

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2012

תשובות לשאלון השבועי


בשבוע האחרון אי אפשר היה להתחמק מדיווחים על עלייה בפשיעה, בתאונות ובאונס. איך זה גורם להרגיש לגבי הביטחון האישי שלך?
לא יודעת...מה שהשתנה הוא שאני נשארת יותר בבית ואני הפכתי ליותר חשדנית ולחוצה.

האם עשית משהו שונה כדי להגן על עצמך?
חוץ מזה שאני לא יוצאת החוצה עד מאוחר לבד,שום דבר.

האם את מרגישה מוגנת בדרך כלל בסביבה הביתית שלך?
לא..השכונה שלנו היא חשוכה ושקטה ויש חורשה לידה..זה פשוט מפחייד אחרי השעה 7 S:

האם את מרגישה שיש שוני בין מה שאת רואה ליד הבית לבין מה שמדווח בחדשות?
לא..אני כבר ראיתי חיות נדרסות, וגברים מתעללים בנשים.
זה לא חדש לי.

האם הסתובבת באיזורים שבהם יש ריכוזים של פליטים מאפריקה?
לא.
אני בקושי יוצאת.

האם הסתובבת בעבר באיזורים אלו? האם יש שינוי ומהו?
כבר אמרתי,לא.

האם לדעתך פליטים מאפריקה אחראיים לגל הפשיעה הנוכחי?
אתם סתם גזענים.זה לא רק הערבים והפליטים אחראיים.
גם "האנשים שלנו" הם לא משהו. יש קשר בין מה שאנו עושים והם.

מה יותר מפחיד אותך בעולם - ליפול קורבן לפשע או לאבד מישהו אהוב?
לאבד מישהו אהוב,ולהישאר לבד. במיוחד אם הוא נפל קורבן לפשע..

האם יש לך דרכי התמודדות עם הפחד?
כן.
אני שומעת מוסיקה באוזניות,כותבת על זה במחברת ומנסה להתרחק מכל העולם והפחדים (אני כל הזמן נמצאת בעולם שלי ולא בעולם האמיתי)

 

 

 

 


נכתב על ידי , 26/5/2012 15:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,702
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust-me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just-me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)