לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אם תהיה טהור וצח כשלג לא תוכל להימלט מן הדיבה.

כינוי: 

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2012

מצוין...


איך אפשר להגיע למצב כזה ששני בני האדם הכי חשובים לך רבים?
אמא ואח שלי...

כול היום רק צעקות וקללות!

טוב,בסדר, אפשר איכשהו להסתדר אבל..

להגיע גם למצב כזה שאח שלך צועק עלייך כל היום שהוא לא סובל אותך?

שאת סתם זונה מטומטמת?!?

והלוואי תעופי מהבית הזה?!?

פשוט נמאס לי מכל זה!!!

נמאס לי להשתדל כל כך בבית ובבצפר וכל הזמן להיות סביבו כדי שיהיה לו הכי טוב שאפשר..

נמאס לי להישאר לבד בבית ולשמוע ממנו את כל זה..לקבל כזה יחס מגעיל..

נמאס לי מזה שאמא שלי כל היום עובדת קשה ואנחנו בקושי רואים אותה..

מה הקטע בכלל שהיא עובדת כל כך קשהה!?!?!!?!?! ><
רק כדי להשיג כסף? כדי שיהיה לנו כל מה שנרצה?

מה אפשר בכלל לקנות ב-4000 ש"ח?

אם רק 3000 זה שכר הדירה כל חודש ועוד 1000 בערך זה רק התשלומים..שלא לדבר על לקנות אוכל ומצרכים לבית..

 

כל כך באלי להיעלם..

 

 

 



נכתב על ידי , 28/5/2012 11:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,702
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust-me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just-me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)