לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אם תהיה טהור וצח כשלג לא תוכל להימלט מן הדיבה.

כינוי: 

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2012

תשובות לשאלון השבועי


אנחנו נכנסים לחודש האחרון של הלימודים, יש עוד מבחנים, גם בתיכון וגם באוניברסיטה אבל ילדים ואפילו מבוגרים חושבים על הקיץ כהזדמנות לחופש.האם תיכננתם משהו לקיץ הקרוב?
כן ^^
לייישווווווווווווווןןןןןןןןןן,ולחרוש על אנימות P=

כמה זמן נמשך החופש האידאלי עבורך?
כל החיייייייים XDDD

האם את רואה בחופש הזדמנות לעשות דברים שלא הספקת במשך השנה?
השלמת שעות ולצאת החוצה עם ידידים
(חלק מהם לא ראיתי כבר שנהה :<)
להישאר עד מאוחר בלילה ולראות סרטים 3:

אילו דברים?
לא אמרתי כבר?!

האם את רואה בחופש הזדמנות לנוח?
כן!
אמרתי כבר!

אם כן, איפה את מרגישה שאת יכולה לנוח הכי טוב?
בבית.בחושך.במיטה.עם גלידה בשלוש בלילה. או יהההה D:

האם התוכניות שלך עולות כסף?
לא.
אם היה לי כסף הייתי קונה לי כבר נעליים חדשות.
(אותם נעליים.שלוש שנים.)

האם את מוציאה יותר כסף במהלך השנה או בחופשה?
לאאאא
אין לי כססססףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDD

האם את מצפה לפגוש אנשים חדשים או לחדש קשרים ישנים?
כן!!
הלוואי כי כבר התגעגעתי לחברה שלי!!
(גרה בתל-אביב)

אם לא היה שום גבול ליכולות שלך איך היה נראה החופש האידאלי שלך?
וואו..3:
טיולים לח"ול.
מוזיאונים
טיולים בטבע.
קניות.
אוכל.
הרבההההרבההה אוכלל ^ך^
אוסווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווום!!!!!!!

נכתב על ידי , 31/5/2012 20:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,702
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust-me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just-me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)